Sevdiğin insanlarla kahkaha atmak gerçekten de bünyeye iyi geliyordu. İlkin bir saati geçkin süredir Elif'le oturuyordu ve ruhunu öyle beslenmiş hissediyordu ki adeta kendine gelmişti. Elif onun her şeyiydi. En kötü anlarında onu toparlayan kişiydi.
"Aslında ben gitmeyecektim ama Saliha öyle çok zorladı ki gitmek zorunda kaldım." Elif geçenlerde Saliha ile yaşadıkları bir olayı anlatıyordu ve İlkin gülmekten ölüyordu. Oturdukları yerdeki insanların bakışları arada onlara dönüp azarlar gibi bakınca da sesini kısıyordu.
"İçine doğmuş resmen." Elif onun bu cümlesine kafasını salladı. Saliha'yla bir yere gitmişlerdi ve başlarına gelmeyen kalmamıştı.
"Biraz da sen anlat. O günkü çekimden bahset mesela." Aslında bu konuyu ona çoktan anlatacaktı ama Elif buluştuğumuzda yüz yüze anlat dediği için beklemek zorunda kalmışlardı. Fotoğraf çekimi yapılalı 4 gün oluyordu ama iki kız yoğun programlarından ötürü yeni buluşabilmişlerdi.
"Dediğim gibi Barış'ın da orada olacağından haberim yoktu. Gördüğümde şok oldum."
"Onun da mı haberi yokmuş?"
"Yokmuş."
"Kader bile size çalışıyor." İlkin omuz silkti. Böyle karşılaşmaları iki olmuştu ama üzerinde çok da düşünmemişti. "Fotoğraflar nasıl çıktı? Yayınlandığında büyük olay çıkacak."
"Barış bir tanesini bana gönderdi." İlkin telefonundan fotoğrafı açıp Elif'e verdi. "Diğerlerini görmedim."
Elif fotoğrafı uzun uzun incelerken İlkin yerinde rahatsızca kımıldanıyordu. Daha aralarında ciddi bir ilişki olmamasına rağmen Elif'in bu ilişkiyi onaylaması şarttı. İlkin onun fikirlerine çok önem veriyordu. Aynı şekilde Elif de aynı onun yaptığını yapardı.
"Bu sanırım yayınlanmayacak." Elif nihayet telefonu ona uzattığında İlkin geri aldı.
"Hayır. Bu anlık bir fotoğraf." Fotoğrafın arka planında birkaç ekipman da çıkmıştı. Böyle bir şeyi yayınlamazlardı. Zaten gerek de yoktu.
İlkin bu fotoğrafa o kadar çok bakmıştı ki her detayını ezberlemişti. İkisinin üzerindeki formaların uyumu, birbirlerine bakışları. Her şeyiyle güzel bir fotoğraftı.
"Onun hakkında ne düşünüyorsun? Hiç yanlış bir hareketini fark ettin mi?"
"Hayır." dedi hemen. Belki de düşünmeliydi ama aklına gelen bir şey yoktu. Barış her zaman ona karşı çok nazikti. İlkin'i kıracak bir şey yapmamıştı. Dört gündür sürekli mesajlaşıyorlardı. Bir keresinde telefonda konuşmuşlardı. Bu konuşmaların içeriği sürekli değişiklik gösteriyordu. Bazen ikisi de idmanların yoruculuğundan yakınıyordu. Bazen de izledikleri filmler hakkında konuluyorlardı. Daha geçen gün İlkin, Barış'ı Fleabag izlemesi için darlamıştı. Barış öyle şeyler sevmiyorum dese de resmen zorla bir bölüm izletmeyi başarmıştı. "Şimdilik bir sorun yok."
Fazla polyannacılık yapmaması gerektiğini biliyordu. Eski ilişkilerden gelen bazı tecrübelere sahipti. Erkeklere genel olarak güven olmuyordu. İlkin aptal bir kız değildi ama duygularının onun gözünü kör etmesine de izin veremezdi. Elif'in endişelerini de anlayabiliyordu. Arkadaşının üzülmesini istemiyordu. Üstelik yakında olimpiyatlara gideceği için İlkin'le ayrılacaklardı ve bu durum ikisini de çok üzüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecek Sefer | İlkin x Barış Alper
Fanfictionİlkin geçmişte yaşanan tatsız durumları bir daha yaşamayacaktı. Gelecek sefer Barış Alper'in yanından dahi geçmeyecekti.