~7~

1.8K 53 42
                                    


Saat 7'ydi ve ve ben 5.30'da kalkmış buluşma yerine gelmiştim. Ayakta dahi duramıyordum. 7.30'da otobüs geldi ve bindik. Uçağımız 9'daydı.

Bir süre havaalanında bekledikten sonra uçağa geçtik. Kalkıştan yaklaşık 4 saat sonra uçaktan inmiştik. Çok geçmeden kalacağımız otele götürüldük. Lobide Santarelli'nin konuşmasını dinliyorduk.

"Girls, come here again at 4 p.m. We'll go to the court and practice till 6.30. Got it?"

(Kızlar saat 16.00'da tekrar burada olun. Sahaya gidip 18.30'a kadar antrenman yapacağız. Anlaşıldı mı?)

Herkes onayladıktan sonra odalarımıza çıktık. Ben, İlkin, Hande aynı odada kalıyorduk. İçeri girdiğimiz gibi üçümüzde kendimizi yataklara attık. "Çok yoruldum ya gerçekten. Bi de antrenman var şimdi." dedi Hande. Bende karşılık olarak "Uyuyalım bence 3.30'a kadar. Daha 1,5 saat var." dedim. İkiside kabul etti ve dediğimiz gibi saat 3.30'a kadar uyuduk.

Çantalarımızı hazırlarken Hande bir andan telefonuna bakıyordu. "Seninki de geliyormuş." dedi. İlkin ile aynı anda birbirimize baktık. "Barış işte. Bizden sonraki uçağa binmişler. Bi de sizin dün gece fotoğraflarınız paylaşılmış. Twitter'da herkes onu konuşuyor." dedi.

Telefonumu alıp bildirim kutuma baktım. Yine bir sürü etiketlendiğim gönderi vardı."Her şeyi gündeme oturtmasalar olmuyor. Barış yine zor durumda kalacak." dedim ve telefonumu yatağa fırlattım.

Bu sefer ikiside bana bakıyordu. "Tam olarak neyin zor durumu?" Off. Ağzımdan kaçırmıştım. "Yok bir şey boşverin." dedim. İkiside bir omzumu tuttu. "Dinliyoruz Mira'cım."

Zorla, onlara Barış'ın eski sevgili olayından bahsettim. "Bence zorluk çıkacak olsaydı dün Barış kendisi istemezdi senle gelmeyi." dedi İlkin. Haklıydı. "Ya ben tam olarak şeyi anlayamadım. Sizin Barış'la aranızda bir şey var mı yok mu?" Benden önce İlkin atladı.

"Onlarda bilmiyor ama bence Mira birazcık Barış'dan hoşlanıyor." dedi ve bana bakıp gülümsedi. "Hayır. Öyle bir şey yok. Neyinden hoşlanıcam?" İkiside güldü. "Hadi kalkın. Geç kalmayalım." diyip çantamla beraber odadan çıktım.

Acaba Barışlar uçaktan inmiş miydi?

<3

Antrenmandan çıkmış otele dönmüştük. Hepimiz fazlasıyla yorgunduk. Lobide İlkin ve Hande ile otururken telefonuma mesaj geldi.

05***: Mira, Barış
ben. Kaydet.
Nerdesiniz?

Mira: Tamam.
Kaydettim. Otelin
adını bilmiyorum
ama lobideyiz.

Barış: Bizde aynı
oteldeyiz sizinle.
Geliyorum bekle.

Mira: Tamam.
Bekliyorum.

10-15 dakika sonra Barış tek başına lobiye geldi. İlkin ve Hande'ye selam verip yanıma oturdu. "Çok sıkıcı burası ya. Bahçeye falan mı çıksak?" dedi. "Olur çıkalım. Kızlar siz de-" Tam kızları da çağıracakken Barış sözümü kesti. "Yok onlar gelmiyormuş. Öyle duydum." dedi. Handeyle İlkin gülüyordu.

21 || Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin