"Niye uyanmıyor lan bu? Bayılmış olmasın?""Abartma Ebrar."
"Çekilin. Hallediyorum ben."
Kızların kulağımın dibinde bağırmalarından dolayı yarı uyanıktım zaten. İlkin'in yüzüme bi bardak soğuk su atması ile iyice kendime gelmiştim.
"Ya bi uyutmadınız!" diye bağırdım ellerimle yüzümü silerken. "Oh. Bayılmamışsın." dedi Ebrar bi elini kalbinin üzerine koyarak. "Abartma istersen." diye yanıtlayıp ayağa kalktım.
Telefonumu açıp saate baktığımda iki olduğunu fark ettim. Balkonda uyuya kalmıştım gece.
"Biz kahvaltıyı hazırladık. Elini yüzünü yıka gel." dedi İlkin mutfağa ilerlerken. "Yıkamış kadar oldum sayenizde." diyerek üst kata çıktım. Aynı anda telefonuma bakıyordum bildirim falan var mı diye. Berkan yazmıştı bi tek.
Berkan&Mira
Berkan: Yengeciğim günaydın.
Barış ile konuştun mu hiç?
Kendisine ulaşamıyoruz da.
(10.07)Mira: Günaydın yeni uyandım.
Sorunun cevabı hayır hiç
konuşmadım çünkü
engelledi beniBerkan: Tamam yenge
hallettik zaten biz
erkenden kalkıp antrenman
yerine gitmişMira: Tamam
Berkan: Yenge bu arada yanlış
anlaşılma olmasın diye söylüyorum
telefonumu alıp zorla ekledi
gruba kendini dünMira: Tamam tamam
sorun yok geçti gitti zatenBerkan: Engelleme konusunda
ise ne yapacağımızı bilmiyoruz
senin adını söylediğimizde
cevap vermeden uzaklaşıyor
çünküMira: Tamam sizde
bir daha söylemezsiniz
olur biter. Görüşürüz Berkan.Berkan: Görüşürüz
yenge 😔😔Telefonu kapatıp yatağıma fırlattım ve pijamalarımı çıkardım. Dörtte antrenmanımız vardı İlkin ile. O nedenle çantamı hazırlamaya başladım. Kahvaltı yaptıktan sonra anca yetişirdik. Hatta geç bile kalabilirdik.
Çantamı hazırladıktan sonra geri aşağı indim ve mutfağa geçtim. Kızlar çoktan başlamıştı kahvaltıya. "İnsan beni de bekler." diyerek Hande'nin yanına oturdum. "Zaten sabah on birden beri bekliyoruz seni. Daha fazla dayanamadık kusura bakma." diye yanıtladı Ebrar gülerek.
"Gece başka bir şey oldu mu?" diye sordu İlkin. Kahvaltı boyunca sadece gün içinde ne yapacağımızı konuşmuş olsak da konu dönüp dolaşıp Barış'a gelmişti tekrardan.
"Yunus ve Berkan'la konuştum gece. Barış'ın ne yaptığını sordum ama nerde olduğunu bilmediklerini söylediler. Sabah Berkan yazmış hatta bana. Barış'a ulaşamadıklarını falan yazmış. Ben uyuyordum tabi o ara. Geri cevap verince söyledi. Erkenden gitmiş antrenmana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
21 || Barış Alper Yılmaz
Fanfic"Babanın torpili ile voleybol takımında oynuyor olman, başarılı olduğun anlamına gelmez." "Madem beni bu kadar küçük görüyorsun, neden benle muhatabı kesmiyorsun?" "Mecburiyet."