Rhea:
Flora teyzeden öğrendiğim bilgiler çok ağır gelmişti. Ama ona kızamazdım. O da annem de sırf ben yaşayayım diye hayatlarından vazgeçmişlerdi. Sessizce saraya döndük.
'' Neden rahibin ne dediğini bana söylemedin?''
'' Neden Flora teyzenin sana ne dediğini bana söylemedin?'' tartışamayacak kadar yorgundum. Bunu fark ettiği için sadece yanıma geldi.
'' Özür dilerim.''
'' Ben de özür dilerim.'' Bu gezide ne olursa olsun birbirimize destek çıkmamız gerekiyordu.
Ertesi gün raporları toparladım. Seçilenlerin ulus yerleşkelerinin dışında ki bölgelerle de ilgilenebileceği daha geniş bir plan hazırladım. Yola çıkmadan önce Flora teyzeye veda ettik. Su Ulusu'na gitme vaktimiz gelmişti. Yolculuk tam bir gün sürecekti. Neyse ki yolculuk etmeyi seviyordum. Yıllarca hep diğer ulusları merak etmiştim. Bu şekilde ziyaret edebilecek olmak sadece hayal olabilirdi.
'' Uyan Rhea yaklaştık.'' Alaz'ı yastık olarak kullanarak çok güzel uyumuştum. Onun vücut ısısı bedenimi gevşetiyordu.
Su Ulusu'nda beklediğim gibi karşılanmıştık. Bütün ulusta bir şenlik havası vardı. Bir haftalık bir festival organize edilmişti. Su Ulusu Ateş Ulusu'ndan sonra ki en kalabalık ulustu. Burada ki seçilenler direkt olarak sarayda yaşıyorlardı. Burada yaşanan kuraklık nedeni ile toprak bükücü dağlardan yollar açmıştı. Hava bükücü suyun geçtiği atmosferi temizliyordu. Ateş bükücü gerekli yerlerde suyun ısısını koruyordu. Su bükücü onlara her konuda yardımcı oluyordu. Akşam kral ve kraliçe ile yemek yemeğe oturduk.
'' Sonunda gelebilmenize çok sevindik. Sizi ağırlamak için sabırsızlanıyorduk.''
'' Teşekkürler Su Kralı.''
'' Fikrini ilk duyduğumda çok heyecanlandım Rhea. Ama imkansız olduğunu düşünmüştüm. Bu çok daha eğlenceliydi. Beklediğimden daha başarılı bir anlaşma oldu bizim için.''
'' İşe yaramasına çok sevindim. Çok daha güzel işler başaracağımıza eminim.''
Yemekten sonra şehirde ki eğlencelere katıldık. Burada kraliyet ve ulus arasında bir hiyerarşi yoktu. Herkes eşit muamele görüyordu. Ertesi sabah kraliçe ile bahçede çay içmeye geçtik.
'' Evet Rhea ilk defa bir prens soyunu devam ettirmeyeceğini söyledi. Bu hepimiz için büyük bir sansasyon yarattı.''
'' İnanın kraliçem ben de öyle bir açıklama beklemiyordum.''
'' Şanslısın Rhea.''
'' Sizin de mutlu bir evliliğiniz varmış gibi görünüyor.''
'' Ah evet kral ile mutluyuz. Biz aslında beraber olmayacaktık. Kral benim ablam ile evlenecekti. Ama ablamın bir hastalığı vardı. Bu nedenle aramızdan ayrılmak durumunda kaldı. Evliliğimize kadar kral ile birbirimizi çok tanımıyorduk. Ama daha sonra aşık olmasak bile birbirimizi sevdik.''
'' Ablanızın kaybı için üzgünüm.''
'' Teşekkür ederim Rhea. Çocuklarımız olunca Su Kralı çok değişti. Öncesinde ablama aşıktı. Ölümünü kabul etmek zor oldu. Şimdi bir eş olarak yapması gereken her şeye daha çok dikkat ediyor.''
'' Çok sevindim sizin adınıza''
O sırada Alaz kucağında bir kız çocuğuyla yanımıza geldi.
'' İşte prenses seni eşimle tanıştırayım.'' Prenses, Alaz'ın kucağından indi ve kraliçenin kucağına oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ulusların Yok Oluşu: Ateş Ulusu'na İtilen Toprak Prensesi
Fantasía'' Toprak Prensesleri'nin daha mütevazi olduklarını düşünmüştüm.'' Diyerek bana doğru yaklaşmaya başladı. '' Ne demek istiyorsun?'' '' Üzerinde böyle bir gecelik varken bence ne demek istediğim gayet açık.'' Diyerek daha çok yaklaştı. Gözlerine bak...