B19- Ulusların Toplantısı 🔥🔥+18

75 8 0
                                    

BU BÖLÜMDE HAFİF YETİŞKİN SAHNE BULUNMAKTADIR. SAHNE BAŞINDA VE SONUNDA **** İŞARETİNİ GÖRECEKSİNİZ. BU SAHNEYİ ATLAMAK İSTERSENİZ HİKAYE AKIŞINDA BİR EKSİKLİK YAŞAMAZSINIZ. KEYİLFİ OKUMALAR DİLERİM. YORUM VE OYLARINIZ İLE HİKAYEME OLAN GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRMEYİ UNUTMAYIN LÜTFEN ❤︎

Alaz:

Rhea her geçen gün daha güzel görünüyordu. Her geçen gün beni şaşırtmaya devam ediyordu. Doğum günümde verdiği hediye beni resmen büyülemişti. Sevgimizi artık herkes görmüştü. Evlenme teklifi etmemle beraber herkes onu yanımda sadece anlaşmadan dolayı değil o olduğu için istediğimi biliyordu. Bütün ulusların benim prensesime nasıl davrandığını göreceğinden ve beni örnek alacağından emin olacaktım. Bundan sonra hiçbir prenses Rhea'dan öncekiler gibi muamele görmeyecekti.

***********

Doğum günü akşamı odaya döndüğümüzde Rhea kıpkırmızıydı.

'' Neyin var Rhea?'' yumuşak bir gülümseme ile bana bakıp boynuma sarılınca gelen kokudan içki içtiğini anlamıştım. Tanrım bu kadının içki içmesini yasaklamalıydım.

Rhea yanağımdan kulağıma doğru yumuşak bir şekilde beni öpüyordu.

'' Hadi Rhea gel saçların yıkayayım.''

Duşa doğru yöneldi. Ben de üstüme ince bir şey giyip içeri girdiğimde Rhea suyun altında tamamen çıplaktı. Yutkunarak onu izledim. Suyun altında gözlerini kapatmış gülümsüyordu. Öksürerek geldiğimi fark etmesini sağladığımda bana döndü ve kollarını uzattı.

'' Gel.''

Sesinde daha önce hiç duymadığım bir derinlik vardı. Büyülenmiş gibi duşun içine girdim. Ne yapacağını izlerken yavaş yavaş üstümü çıkarmaya başladı. Boynumdan aşağı doğru inen su damlalarını yalamaya başladı. Belki de içkiyi yasaklamak yerine sadece benim yanımda içmesine izin vermeliydim. Omuzlarından tutup arkasını çevirdim. Saçlarını kenara çektim. Boynunda kalçasına kadar her yerini öptüm. İyice aşağıya indiğimde Rhea kalçasını daha çok dışarı çıkardı.

'' Ne istiyorsun Rhea?''

'' Bana dokunmanı istiyorum.''

Dediğinde bacak arasını açtım iki parmağımla okşamaya başladım. Belinden tutup önünü çevirdim ve dilimi özel bölgesine sokunca elleriyle saçlarımı tuttu. Derin derin nefes alıp veriyordu. Böyle yaptıkça daha çok keyif alıyordum. Rhea ağzımın içinde eriyordu. Daha hızlı okşamaya ve yalamaya devam edince.

'' Dayanamıyorum Alaz...'' diyerek kasılınca onun rahatladığını anladım. Gülümseyerek dudaklarını öptüm.

'' Hadi ben çıkayım sen yıkan.'' Böyle devam edersek duramayacaktım.

'' Hayır.''

Diyerek beni kendine çekti. Beni şehvetle öperken eliyle özel bölgemi sardı. Özel bölgem ellerinin arasında kocaman kalmıştı. Dudaklarımızı ısırırken eline ileri geri hareket ediyordum.

'' Durmamız lazım Rhea...'' kısık bir inleme ile bunu söylediğimde Rhea çömelmeye başladı. Biraz beceriksizce de olsa özel bölgemi ağzına aldı.

'' Ah...'' diye inlediğimde dudaklarında ki sırıtışı hissediyordum. Bir süre sonra ağzı hareket etmeye alıştıkça patlayacak gibi hissediyordum.

'' Rhea dur..'' derken daha fazla hızlandı. Bir eliyle de ağzına destek olurken ağzından inlemeler çıkıyordu. Aşağı baktığımda Rhea ağzı ile benimle ilgilenirken diğer eliyle göğüslerini okşuyordu. Bu manzara benim çok fazlaydı. Kafasını tuttum ve ağzına girebildiğim kadar girerek kendimi bıraktım. Sesli sesli yutkunduktan sonra ayağa kalktı. Daha fazlasını istiyor gibi beni öpmeye başladı.

Ulusların Yok Oluşu: Ateş Ulusu'na İtilen Toprak PrensesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin