❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|(تایهیۆنگ دووبارە پێکەنی کە جۆنگکووک ماچی لە لووتی کردەوە و دیسان ڕۆشتەوە لای شۆرینی قاپەکان،ئەوکاتەی کاک تایهیۆنگ گووتی تاقەتم نییە هیچ بکەم بە نازەوە)
(جۆنگکووک ئەوی لەسەر کەوەنتەرەکە دانا و خۆی هەموو کارەکانی کرد،لە کاتێکدا هەموو کات بە لای تایهیۆنگدا ڕۆشتبا ماچێکی ئەکرد)
(تایهیۆنگیش بۆخۆی دۆندرمەی تێکردبوو و ئەیخوارد ،تامی ڤانێلا بوو ،بە جۆنگکووکی گووتی کە ئەویش ئەیەوێت؟)
(جۆنگکوکو گووتی نا چوونکە لە دەمی تایهیۆنگەوە تامی هەمووی ئەکرد،تایهیۆنگ قاچی ئەجووڵاند ،لەگەڵ خواردنی دۆندرمەکەش همیشی ئەکرد)
(کەشەکەی زۆر ئارام بوو ،جۆنگکووک بەخێر لە قاپ شۆرینەکە بۆوە و سەیری تایهیۆنگی کرد کە قووڵ بۆتەوە لە خواردن)
جۆنگکووک:تەواوبووم.(چووە نزیکی تایهیۆنگ و دەستی لەسەر ڕانی دانا)
تایهیۆنگ:لە کۆتایدا چەند خاو و خلیسکیت.(بە نائوومێدی سەری لەقاند)
(دواتر دەستی لەسەر شانی جۆنگکووک دانا و نزیکی کردەوە وە قاچیشی لە کەمەری جۆنگکووک ئاڵاند،جۆنگکووک بە پێکەنینەوە دەستی لەسەر کەمەری دانابوو)
تایهیۆنگ:دیاریەکەت ئەوێت بەهۆی بوونت بە کووڕێکی باش؟(بە فەقیری گووتی)
جۆنگکووک:بەڵێ تکایە.(دەستی لە کەمەری تایهیۆنگ هێنا خوارتر بۆ نزیک سمتی)
(تایهیۆنگیش بە دەستەکانی جۆنگکووکی نزیک ئەکردەوە ،سەرەتا ماچێکی لە ملی جۆنگکووک کرد لە خاڵەکەی ئەوێ)
(دواتر لێوی لە پێستی شینە گیانەکەی ئەخشاند تاکوو گەیشتە لای خاڵەکەی ژێر لێوی،هەناسە گەرمەکانی لەگەڵ جەستەی جۆنگکووک یەکی ئەگرت)
(وایکردبوو تەزوو لە مێشکیەوە بە ناو جەستەی بڵاوە بکات،ئینجا تایهیۆنگیش ماچی لە ژێر خاڵەکەی لێوی جۆنگکووک کرد)
(لە کۆتایدا لێوی خوارەوەی جۆنگکووکی ماچ ئەکرد بە قووڵی ،جۆنگکووکیش وەڵامی دایەوە،هەناسەیان لەگەڵ یەکتر تێکەڵ ببوو)
(چووبوونە ناو دەمی یەکتر و یەکتریان ئەخوارد بۆ جاری خوا ئەزانێت چەندەم،ئاڵوودەی یەک بوون ،ئەگەر هەموو کاتەکە ماچی یەک بکەن لایان ئاساییە)
(تایهیۆنگ ئێستاکە جۆنگکووکی لە باوەش بوو و تێر ماچی ئەکرد ،بەس نازانێت کە بەمجۆرەش جۆنگکووک نزیکە لێوەی هەر بیری ئەکات)
YOU ARE READING
That time_taekook
Fanfictionتایهیۆنگ و جۆنگکووک پێکەوە لەدایک بوون،پێکەوە یەکیان ناسی،پێکەوە تێکەڵ بوون،پێکەوە بوونە باشترین هاوڕێ،جۆنگکووک تایهیۆنگی خۆشەویست ،تایهیۆنگیش ئەوی خۆشەویست ،جۆنگکووک خەونی جیای هەبوو تایهیۆنگیش هەروا ،پێک گەیشتنیان چی بەسەر دێت؟ #taekook Starts:30...