❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|تایهیۆنگ:کەواتە چۆن بوویت؟؟(هەر کە جۆنگکووک لە تاقیکردنەوەکە هاتە دەرەوە چووە لای)
جۆنگکووک:وەڵا وابزانم چەند دانەیەکم هەڵە بوو بەڵام باشبووم.(تایهیۆنگ لە شوێنی خۆی وەستا و دەستی لەسەر کەمەری دانا و بە چاوی تیژەوە سەیری ئەکرد)
جۆنگکووک:ئێ چییە کاکە گرینگ ئەوەیە زۆرم خوێند.(تایهیۆنگ هەناسەیەکی قووڵی دا و سەری لەقاند)
تایهیۆنگ:گازەکەشت ڕۆیشت.(زەردەخەنەیەکی لاری کرد،ئێستا دڵنیا نییە پێیخۆشە یان پێیناخۆشە کە جۆنگکووک نمرەی کەمی هێناوە)
(نانا بوەستە ئەو هەرگیز بە خراپەی جۆنگکووک دڵخۆش نابێت،بۆیە بێگوومان پێیناخۆش بووە،جۆنگکووک هێشتا لە شوێنەکەی خۆی مابۆوە)
تایهیۆنگ:چییە بۆ نایەی؟
جۆنگکووک:دە تایهیۆنگ.(بە گریانی ساختەوە گووتی)
تایهیۆنگ:چییە؟
جۆنگکووک:بهێڵە گاز بگرم.(تایهیۆنگ بەشێوەیەک سەیری ئەکرد وەک ئەوەی بڵێت ئەوە تۆ بەڕاستتە؟،دواتر تایهیۆنگ پێکەنی)
جۆنگکووک:سەیرم بکە سەیری چاوم بکە.(چاوی گەورە کرد تاکوو تایهیۆنگی پێ ڕازی بکات،تایهیۆنگ بە لاچاوێک سەیری ئەکرد،دواتر هەناسەیەکی قووڵی دا)
تایهیۆنگ:باشە.
جۆنگکووک:بەڵێ...(بە هاواری خۆشیەوە گووتی،تایهیۆنگ چاوی لێ سووڕاند و لەسەر پەیژەکان چووە خوارەوە)
(جۆنگکووک زەردەخەنەیەکی کردوو و دوای کەوت ،قۆڵی تایهیۆنگی گرت و وەستاندی ئینجا پشتی بە دیوارەکەوە نووساند و لێی نزیک بۆوە)
تایهیۆنگ:چییە؟
جۆنگکووک:ئێستا گازەکەم ئەوێت.(تایهیۆنگ سەیری سەرەوە و خوارەوەی پەیژەکانی ئەکرد)
تایهیۆنگ:باشە بەڵام زوو .(جۆنگکووک سەری لەقاند ،تایهیۆنگ قۆپچەی کراسەکەی تۆزێک کردەوە و سینگ و ملی بۆ جۆنگکووک واڵا کرد)
(جۆنگووک تفی زاری قووت دا و سەیری ملی تایهیۆنگی کرد ،تایهیۆنگ چاوی داخستبوو و چاوەڕێی ئەکرد هەرچی زووە گازەکەی لێ بگیرێت)
جۆنگکووک:پەیشمان بوومەوە من ماچی لێوتم ئەوێ.(تایهیۆنگ چاوی کردەوە و ڕووی بۆی جۆنگکووک سووڕاند)
جۆنگکووک:ئاساییە؟؟
تایهیۆنگ:بەڵێ.(جۆنگکووک سەیری لێوی تایهیۆنگی کردوو و خێرا بە هی خۆیەوە نووساند و ماچی کرد)
YOU ARE READING
That time_taekook
Fanficتایهیۆنگ و جۆنگکووک پێکەوە لەدایک بوون،پێکەوە یەکیان ناسی،پێکەوە تێکەڵ بوون،پێکەوە بوونە باشترین هاوڕێ،جۆنگکووک تایهیۆنگی خۆشەویست ،تایهیۆنگیش ئەوی خۆشەویست ،جۆنگکووک خەونی جیای هەبوو تایهیۆنگیش هەروا ،پێک گەیشتنیان چی بەسەر دێت؟ #taekook Starts:30...