❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|(ئارەقەی جۆنگکووک کەوتە سەر ملی تایهیۆنگ ،وە تایهیۆنگیش هەر زیاتر نزیکی ئەکردەوە و ماچەکەیان زیاتر قووڵ ئەکردەوە)
(جۆنگکووکیش وەک ئەوەی لە هەموو ژیانی چاوەڕێی ئەمە بووبێت بەدڵی خۆی دەستی ئەخشاند بە کەمەر و سینگی تایهیۆنگ)
(ئەترسا بە تۆزێک تووندی بیگرێت و وابکات ئەم جەستە ناسک و نەرمە شتێکی لێبێت،تایهیۆنگ ڕێک وەک بووکەشووشەیەک وابوو)
(دەمیان پڕ بوو لە لیک و لەگەڵ هی یەکتر تێکەڵ ئەبوو،جۆنگکووک دەستی خشاند بە قۆڵی تایهیۆنگ دا و دەستی گرت)
(پاشان هەردووکی خستە ناو لا تەنیشتەکانی سەری تایهیۆنگ و لە سەنیرە نەرمەکەدا چەقاند ،وە کۆتا ماچی دەمە ئەستوور بووەکەی تایهیۆنگی کرد)
(بە هێواشی چووە لای چەناگەی و ماچی ورد وردی ئەکرد،دەمی کردەوە و پێستی تایهیۆنگی خستە نێوان ددانەکانی و تووند دایخست و گەستی)
(وەک گوورگێک وابوو کە نێچیرەکەی ئەخوارد،ئەمە ئەشی گووت نازانم چۆن بیخۆم،تایهیۆنگ چاوی تووند داخستبوو و دەنگی بچووک لە دەمی ئەهاتە دەرەوە)
(جۆنگکووک هەر بە گازەوە پەنای بردە ڕوومەتە خڕەکەی تایهیۆنگ و لەوێ ئەیمژی و گازی ئەگرت،رووخساری تایهیۆنگ بەتەواوی سوور ببۆوە)
(تۆزێک دوورکەوتەوە و هەناسەی قووڵی ئەدا،سەیری تایهیۆنگی کرد ،تایهیۆنگیش بە کەمی چاوی کردەوە،دەستی بۆ ڕوومەتی برد)
(هەمووی بە لیکی جۆنگکووک تەڕ ببوو،وە زۆریش بە هێواشی دەستی لێ ئەدا چوونکە زۆر ئەهێشا،جۆنگکووک زەردەخەنەیەکی کرد)
تایهیۆنگ:چییە؟؟
جۆنگکووک:هیچ بەس زۆر جوانیت.(تایهیۆنگیش تۆزێک زەردەخەنەی کرد)
(جۆنگکووک باوەشی لە تایهیۆنگ دا و رووخساری لای ملی ئەو دانا ،ماوەیەک مایەوە بەمجۆرە ،ئینجا دەستی کرد بەوەی ئەوێ بمژێت)
(وەک منداڵێک وابوو کە مەمە وشکەی لە دەمە و ئەیمژێت ،کە کشایەوە سەیری کرد،ڕەنگێکی سووەی زۆر تۆخی هەبوو لەسەر پێستە سپیکەڵەکەی تایهیۆنگ)
(دەستی بردە لای سینگی تایهیۆنگ و بە تووندی لایەکی گرت زۆر بە بێشەرمانە،لە کاتێکدا بە دەمیشی خەریکی کارکردن بوو لەسەر ملی)
(تایهیۆنگ یەکسەر ناڵەیەکی بەرزی کرد،جۆنگکووک هەر زۆر زیاتر بە پەرۆش بوو کە ئەم دەنگە خۆشەی بیست،سینگی تایهیۆنگ رێک بۆ لەپی دەستی جۆنگکووک درووست کرابوو)
YOU ARE READING
That time_taekook
Fanfictionتایهیۆنگ و جۆنگکووک پێکەوە لەدایک بوون،پێکەوە یەکیان ناسی،پێکەوە تێکەڵ بوون،پێکەوە بوونە باشترین هاوڕێ،جۆنگکووک تایهیۆنگی خۆشەویست ،تایهیۆنگیش ئەوی خۆشەویست ،جۆنگکووک خەونی جیای هەبوو تایهیۆنگیش هەروا ،پێک گەیشتنیان چی بەسەر دێت؟ #taekook Starts:30...