Part-33

592 88 287
                                    

❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

تایهیۆنگ:برسیمە هەڵناستی ئیتر؟

جۆنگکووک:بەس یەکتۆزی تر.(تایهیۆنگ سەری لەقاند و زەردەخەنەی کرد)

(دوای ئەم ماچە قووڵەیان جۆنگکووک تووند باوەشی لە تایهیۆنگ دابوو ،جا ئێستا لە تەنیشت یەک لەسەر قەنەفەکە ڕاکشاون)

(هەردووکیان زۆر هەستیان بە ئاسوودەی ئەکرد ،ئەم ماچەشیان زۆر زۆر خۆشبوو بۆیان،وەک ئەوە وابوو قوورسایەکی گەورە لەسەر دڵیان لاچووبێت)

تایهیۆنگ:دەی دەی کووکی.(بە دەنگی نزم گووتی،جۆنگکووک حەزی ئەکرد تایهیۆنگ بخاتە گیرفانی و هەڵی بگرێت بەس بۆخۆی)

جۆنگکووک:حەزەکەم لە گیرفانم هەڵت بگرم.(سەیری تایهیۆنگی کرد ،تایهیۆنگیش سەیری کردوو و پێکەنی)

تایهیۆنگ:لە جیاتی ئەمە لە دڵت هەڵم بگرە.

جۆنگکووک:ئۆهۆ خۆی لە مێژە لە دڵم چەقیوی.(تایهیۆنگ دیسان پێکەنی)

تایهیۆنگ:تۆش هەروەها ناشیەڵم بڕۆی.

جۆنگکووک:ناڕۆم ناڕۆم.(بەپەرۆشیەو لە باوەشی کردەوە و ماچی ملی تایهیۆنگی کرد)

تایهیۆنگ:ئەرێ دە دڵم تەقی کاکە برسیمە ،دواتر بە دڵی خۆت ماچم بکە و باوەشم لێبدە.

جۆنگکووک:ئەی خوایە هەستم کرد گەدەم توایەوە هەی توێنەر.(تایهیۆنگ گازی لە دەمی گرت)

تایهیۆنگ:تەنها بۆتۆ توێنەرم.

جۆنگکووک:بێگوومان بەس بۆ من و کەسی تر نا.(بە زەردەخەنەی شانازیەوە گووتی)

(وە باشبوو دوای خوا ئەزانێت کەی ،جۆنگکووک هەستا و چوونە چێشتخانەکە ،شەربەتەکەی کووک درووستی کردبوو گەرم ببوو ،تایهیۆنگ بەفری دەرهێنا)

(جا ئەوانی تریشیان چارەسەر کردوو و لە کۆتایدا نانیان خوارد ،جا کەس نەیئەزانی ئەمە خواردنی نانی بەیانی بوو یان خواردنی تایهیۆنگ)

(جۆنگکووک بە چاو و بە دەم و بە قسە تایهیۆنگی ئەخوارد ،زۆر فێڵباز بوو لە تەنیشت تایهیۆنگ دانیشتبوو و هەر ماچی ئەکرد ،وە چاویشی تەنها لەسەر ئەو بوو)

(جا بەس بە تایهیۆنگی دا هەڵئەدا ،تایهیۆنگیش تەواوی کاتەکە چاوی ئەسووڕاند بەس ڕووخساری شتێکی تر بوو ،ڕوومەتی هەردووک سوور ببوو،گازیشی لە لێوی ئەگرت)

(وە هەر کاتێکیش جۆنگکووک ماچی کردبایە چاوی دا ئەخست و خۆی زیاتر نزیکی لێوی جۆنگکووک ئەکرد )

That time_taekookWhere stories live. Discover now