Part-41

610 68 379
                                    

❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

(تایهیۆنگ بەهۆی سەرماوە لەرزی گرتبوو ،بۆیە زیاتر بەتانیەکەی بەخۆی دادا و نزیکی جۆنگکووک بۆوە،جۆنگکووکیش ئۆتۆماتیکی تووند لە باوەشی کرد)

(تایهیۆنگ دوای تۆزێک برۆی گرژ کرد لەم شتەی ڕەقەی لە خوارەوەی بوو وە لە ناویشی بوو،هەستی بە ختووکە ئەکرد)

(لە هەمان کاتیشدا جووڵەکردنی زۆر قورس بوو ،هێشتا سڕیەتی قاچی مابوو،هەرچۆنێک بێت خۆی بەرز کردەوە،بەس خۆزگە واینەکردایە)

(هاوارێکی گەورەی کرد ،کە خوارەوەی جۆنگکووک هاتە دەرەوە لە ناوی،دەستی لەسەر ڕانی دانابوو و چاویشی تووند داخستبوو)

(هەموو شتەکانی بیرهاتەوە،لە شەوەوە کە پڕببوو لە جۆنگکووک ئێستا کە لە ناکاو هاتە دەرەوە و وە بەهۆی خشانی بە دیواری خوارەوەی زۆر زۆر ئازاری هەبوو)

جۆنگکووک:پەمەیەکەم؟(بە خەواڵوویەوە سەری هەڵبڕی بۆ پەمەیە گووناحەکەی)

(سەیری حاڵی خۆیانی کرد ،دیتی تایهیۆنگ چۆن چاوی داخستبوو و ئێستاکە سمتی گرتبوو،وە سەیری خوارەوەی خۆی کرد دیتی کە تەڕە و وشک نییە)

(ئایش لە ناو تایهیۆنگ بوو هەموو کاتەکە؟ بۆیەش بەمجۆرە ئاسوودە بوو؟؟؟ بێگوومان کۆتا جاری نابێت،گازی لە لێوی گرت،دواتر تایهیۆنگی بیرهاتەوە)

جۆنگکووک:باشیت؟؟؟

تایهیۆنگ:ئەرێ نەمزانی هەندێک جووڵام یەکسەر هاتە دەرەوە.(جۆنگکووک سەری تایهیۆنگی گرت)

(دوای ئەوەی ماچی نێوچەوانی کرد خستیە باوەشی،تایهیۆنگ دەستی لەسەر سینگی جۆنگکووک دانا و چاوی داخست)

جۆنگکووک:بمبوورە ئەبایە هەر شەو بهاتبامە دەرەوە.(وەڵا باشبوو نەهاتمە دەرەوە)

تایهیۆنگ:ئەتوانم لە دەنگت ڕا هەست بە زەردەخەنەکەت بکەم.(جۆنگکووک زەردەخەنەیەکی یەکجار گەورەی لەسەر رووخسار بوو)

(یانی هیچ پێنەئەچوو کە بە داخ بێت بۆ ئەوەی شەوەکەی یەکسەر خەوی لێکەوتووە،وە هەمووشمان ئەزانین کە وایە،پێکەنی)

جۆنگکووک:دە وەڵاهی زۆر خۆشبوو یانی خەوەکەشم هەر زۆر خۆش بوو،بەڕاستی خۆشبوو خۆشترین شەوم بوو لە هەموو ژیانم...(وە کاک جۆنگکووک دەستی کرد بە قسەکانی کە هەمووی یەک مانا ئەدات بەس بە دووروو درێژی)

تایهیۆنگ:بۆ منیش وابوو.(تایهیۆنگیش مۆدی نازکردنەکەی دەستی پێکردەوە)

جۆنگکووک:ئای گیان هیچی تر دڵم بەرگە ناگرێت.(تایهیۆنگ پێکەنی)

That time_taekookWhere stories live. Discover now