Part-44

324 59 217
                                    

❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

جۆنگکووک:خۆشەویسترینم بۆ هاوسەرگیریم لەگەڵ ناکەیت؟

تایهیۆنگ:چی؟

جۆنگکووک:هم؟؟(وەک ئەوە وابوو چاوەڕێی وەڵام بێت)

تایهیۆنگ:تۆ ئێسا سەرخۆشی و ئاگاداری خۆت نیت ،بخەوە باش؟

جۆنگکووک:نا نا بەخوا ئەزانم ئاگادارم.(سەری خستە سەر قۆڵی تایهیۆنگ و چاوی داخست)

تایهیۆنگ:باشە باشە تەواو.

جۆنگکووک:ڕازیت؟؟

تایهیۆنگ:ئەگەر سبەی هەستایت و ئەمانەت لەبیر بێ ئەوا ڕازیم،ئەگەرنا تاکوو دووبارە لێم ئەپرسیتەوە.

جۆنگکووک:یانی ئەیکەی؟

تایهیۆنگ:هم بەڵێ.(تایهیۆنگ ڕوومەتی لەسەر ڕوومەتی جۆنگکووک دانا و چاوی داخست)

(هەستی بە ڕوومەتی جۆنگکووک کردبوو کە بەرز ببۆوە بەهۆی ئەوەی زەردەخەنەی گەورەی لەسەر دەم بوو،خۆشی زەردەخەنەیەکی کردوو و بە نەرمی ماچی ڕوومەتی کرد)

تایهیۆنگ:خەوێکی جۆنگکووکت هەبێت.

جۆنگکووک:خەوێکی جۆنگکووک چیە؟(بە دەنگێکی خەواڵووە و سەیری تایهیۆنگ کرد)

تایهیۆنگ:یانی خەوێکی نایابت هەبێت.(جۆنگکووک کەمێ بێدەنگ بوو و بیری لە قسەکە ئەکردەوە)

جۆنگکووک:ئۆو ئێ ئێ جوان تێگەیشتم باشە تۆش خەوێکی تایهیۆنگی خۆشەویستی ئازیزی جوانی نازداری پەمەیەکەی منت هەبێ.

(تایهیۆنگ پێکەنی ،بە خۆشەویستیەوە سەیری جۆنگکووکی ئەکرد ،ماچی لێوی کردوو و لە باوەشی ڕاکشایەوە)

تایهیۆنگ:زۆر سووپاس جۆنگکووک گیان بۆ ئەم هیوا جوانەت.(جۆنگکووک زەردەخەنەی کردوو و سەری لەقاند وەک ئەوەی بڵێت بێگوومان)

(ئینجا لە کۆتاییا خەوتن ،لە باوەشی یەکدا و سەرچەفیان پێوە بوو و بەتەواوی ئاسوودە بوون،با هیوا بخوازین کە جۆنگکووک بیری بێ)

(کە ئەم شەو داوای چیکردووە ئینجا وەک ئەوەی تایهیۆنگ گووتی ڕازی ئەبێت پێی و لە کۆتایدا هاوسەرگیری دووانەکەش ئەبینین)

(بەس با هیوا بخوازین جۆنگکووک بەختی هەبێ)

-

(جۆنگکووک خەبەری بۆوە بە سەر ئێشەیەکی زۆر ،سەیری کرد لە ماڵی تایهیۆنگە و تایهیۆنگیش لە باوەشیەتی،زەردەخەنەیەکی کرد)

That time_taekookWhere stories live. Discover now