Part-39

464 80 182
                                    

❤️❤️
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

تایهیۆنگ:تۆ جلەکانم لەبەر بکە.

(جۆنگکووک بە چاوە ڕەشە گەورەکانی سەیری تایهیۆنگی کرد،جەستەی گەرم داهات ،سەرەڕای ئەوەی جەستەی هەمووی تەڕ بوو)

(تایهیۆنگ نایاب دەردەکەوت،وە ئەم داوایەش؟؟؟ شتەکەی نایاب تر کردبوو ،تایهیۆنگ زۆر زۆر وورووژێنەر و سێکسی بوو)

(جۆنگکووک ڕێک لە جوانیەکەی سڕ ببوو،قسەی پێنەئەکرا،هەستی ئەکرد کەمێکیش جەستەی ئەلەرزی ،یانی چەندی کات رۆشتبا جۆنگکووک هەر هەستی تازەی ئەبوو)

تایهیۆنگ:ئەیکەی؟(تایهیۆنگ قسەکانی وەک ئەوە بوو بە جۆنگکووک ڕابوێرێت بەڵام جۆنگکووک ئەیزانی بە ڕاستیەتی)

(جۆنگکووک تەنها سەری لەقاند ،بیشیویستبا قسەی کردبا نەیئەکرد و نەیئەوێرا،چوونکە ئەیزانی بەس فەڵتە لێ ئەدات و قسەی حەڵەق و بەلەق ئەڵێت)

(تایهیۆنگ هەستایەوە سەر پێیەکانی و جلەکانی بۆ جۆنگکووک بەرز کردەوە،جۆنگکووک دڵی خێرا لێیدا و ئەویش هەستایەوە و لێی نزیک بۆوە)

(هەستی ئەکرد خەوی لێ ئەکەوێت هەر کە نزیکی تایهیۆنگ ئەبۆوە،لەوانەبوو لەبەر ئەوەبێت کە لە یەک چرکەدا هەستی بە هەزار شت ئەکردوو و ئەیویست ببوورێتەوە)

(جلەکەی بە دەستە لەرزیوەکەی لە تایهیۆنگ وەرگرت و لەسەر جێگاکەی دانا ،پاشان دەستی نزیکی هوودیەکەی تایهیۆنگ کرد)

(خواری خوارەوەی گرت،هەناسەیەکی قووڵی دا ،ناوەوەی نەک ئێستا بەس پەپوولە بوو بەڵکوو باخچەی ئاژەڵانێکی تەواو بوو)

(لەگەڵ دەست لەرزینەکەشی جەستەی خاو ئەبۆوە ،خۆشی پێی سەیر بوو چۆن تاکوو ئێستا نەمردووە؟؟ هەر بەجدی پێی سەیر بوو)

(ئەوەندە تایهیۆنگی خۆشەوێت بەس تۆزێک نزیک بوونەوە وایکردووە بەمجۆرە لاواز بێت؟؟ نەئەبوو ئێستاکە ئەمە شتێکی ئاسایی با لایان؟)

(ئینجا خوارەکەی بەرز کردەوە ،لەگەڵ ئەمە تایهیۆنگ تۆزێک ڕاچڵەکی و ئینجا قۆڵی بەرز کردەوە تاکوو جۆنگکووک لێی دابنێت)

(نەترساوە و پەشیمان نییە لەم داوایەی کردبووی چوونکە ئەگەر واباییە دەستی بەرز نەئەکردەوە جۆنگکووک دڵنیایە لەمە)

(وردە وردە بەرزی کردەوە و بەتەواوی لێی داکەند ،جۆنگکووک ناو زاری وشک بوو و خێرا بە لیکی دەمی تەڕ کردوو و پاشان تفی قووت دا )

(جۆنگکووک بەمجۆرە بەبەخت بوو کە ناسکۆڵەیەکی لەمجۆرەی هەبوو؟؟ ،هەستی ئەکرد چاوی پڕ ئاو ئەبێت لە جوانی تایهیۆنگ)

That time_taekookWhere stories live. Discover now