Hellooo.
Özel bölümdür. Başka bir evren. Bu bölümü normalde 70.bine özel yazmıştım hatta paylaşmıştım ama kitabı baştan aşağıya düzenleyince bu bölümü en sona sakladım.
O zamannnn.
İYİ OKUMALARRRRR.
.
.
Hayat zorluklarla sınırlıydı. Hepimiz birer sınavdan geçmiştik.
Yarı acı ile yarı mutluluk ile.
Ben finale gelmiştim. Benim sonum burada bitiyordu.
Güzel başlangıç yapmadım belki ailemle. Hatta berbat bir giriş yapmıştım ama bu da sınavın biriydi işte.
Katlanmak ve sınavı geçmek zorundaydın. Her sınavda olduğu gibi.
Ve ben sınavımı geçmiştim. Başarılı bir şekilde.
Mutlu sona gelmiştim.
Elimi, ağzıma gelmiş karnıma koydum. Okşadım, sevdim.
Bebeklerim içindelerdi. İkizlerim.
Evlenmiştim. Evet, evlendim. O sancılı günler sonrasında hayatımın aşkını, ruh eşini bulmuştum. Evlendim, yuvamızı kurduk.
Ben artık Lavin Sezin değildim.
Lavin Ardınç'tım ben. Aybars Ardınç'ın karısı, çocuklarının annesi.
Huzurluydum, mutluydum, ailem vardı, sevdiğim adam yanımdaydı...
Başka ne isteyebilirdim ki?
Yataktan kalmak için bir oyana bir buyana döndüm. Biri karşıdan beni görse, egzersiz yaptığımı falan sanar ama ben ayağa kalkmaya çalışıyordum.
Belimi tam kaldırıyorum, yatağa geri boyluyorum.
Kafamı yastığa atarken ofladım. Hamileliğin hatta ikizlere hamile olmanın en zor yanı buydu. İki tane can taşıdığım için karnım davul gibiydi.
8.5aylıktı bebeğim. Doğmasına çok az zaman kalmıştı ve bu, beni bir yandan sevindirse de bir yandan da endişendiriyordu.
Seviniyordum çünkü bebeklerim artık bizimle beraber olacaktı. Endişeleniyordum çünkü kötü anne olmaktan korkuyordum.
Aybars ile evleneli iki sene olmuştu. İlk yıllar çocuk istememiştim. Evliliğin tadını çıkarmak istemiştim. Aybars ise beni anlayış ile karşılamıştı ama şimdi ki durum da beni bir daha hamile kalmamak için yemin ettirecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Ficción Generalİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...