3 (Z)

14 0 0
                                    

Zawgyi.....

" အနိုင္က်င့္တယ့္လူနဲ႕ႀကဳံရင္ က်ဳပ္ကိုလာေျပာလို႔ေျပာထားတယ္ေလး ခဗ်ားက က်ဳပ္စကားဆိုနားထဲမဝင္တာလား "

ဝမ္ရိေပၚ သူ႕အေရွ႕က လူကိုစိုက္ၾကည့္လိုက္ၿပီး ေအာ္ေငါက္လိုက္တယ္။

ဒီလူက သူ႕ကိုယ္သူဘာထင္ေနတာလည္း...တစ္ဖက္ကလူေတြမ်ားေနတာကို မေတာ္လို႔ဒါဏ္ရာရသြား..က်စ္!!

သူ႕စကားကိုအေရးမထားတယ့္ဒီလူကို ဝမ္ရိေပၚအရမ္းေဒါသထြက္ေနတယ္..

" ဘာလို႔ေခါင္းငုံ႕ေနတာလည္း ဟမ့္!! ကန္တင္းတုန္းက သတၱိေတြကဘယ္ေရာက္ကုန္တာလည္း က်ဳပ္ကိုၾကည့္စမ္း "

ဟိန္းထြက္လာတယ့္အသံေၾကာင့္ ေရွာင္းက်န့္ရဲ႕မရွိ..ရွိမဲ့သတၱိေလးေတြကိုစုၿပီး ဝမ္ရိေပၚကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္။

ဝမ္ရိေပၚေရွ႕ေရာက္ရင္ ေရွာင္းက်န့္ကအားနည္းသြားေလ့ရွိသည္။

ကန္တင္းတုန္းက ေၾကာက္စိတ္ဆိုတာ သူနဲ႕မသက္ဆိုင္သလိုရွိခဲ့ေပမယ့္..ဝမ္ရိေပၚေလသံမာရင္ အၾကည့္ေလးက နဂိုထက္ပိုေအးစက္ေနရင္ ေရွာင္းက်န့္မွာ ေၾကာက္စိတ္ဝင္လာကာ ကူရာမဲ့စြာနဲ႕ျဖစ္ရစၿမဲ..

ရိေပၚ က သူ႕ကိုစိတ္ပ်က္သြားၿပီထင္ပါရဲ႕...
ရိေပၚစီက သူနဲ႕ထပ္တူညီတယ့္ခံစားခ်က္မရရင္ေတာင္ အစ္ကိုအျဖစ္သူ႕ကိုအသိအမွတ္ျပဳတာကိုေတာ့ လိုခ်င္ခဲ့တာ..

အခုေတာ့..သူ႕ရဲ႕ေဒါသေၾကာင့္ျဖစ္လာတယ့္တဇြတ္ထိုးလုပ္ရပ္က သူ႕ကို ရိေပၚစိတ္ပ်က္႐ုံသာမက ဦးေလးဝမ္ကိုလည္းစိတ္ပ်က္ေစမွာပင္။

ေရွာင္းက်န့္ သူ႕ကိုဦးေလးဝမ္ကလက္မခံေတာ့လည္း သူ႕႐ြာစီျပန္ၿပီး သူ႕ေျခေထာက္ေပၚသူရပ္တည္နိုင္ပါတယ္..

ဒါမယ့္ သူ႕ကိုေအးစက္စက္မ်က္ဝန္းေတြနဲ႕
ၾကည့္ေနတတ္တယ့္ရိေပၚကိုေတာ့...မေတြ႕ပဲေနနိုင္မယ္မထင္..

ဘဝမွာ သူ႕မားမားလြဲရင္ သူစိမ္းတစ္ေယာက္အေရွ႕မွာငိုမိတာ ပထမဆုံးပင္..

" ငါ..ငါ ေတာင္းပန္ပါတယ္.. ရိေပၚ ငါ့ကိုမမုန္းပါနဲ႕..စိတ္မပ်က္လိုက္ပါနဲ႕..ငါ့ကို ေစာ္ကားေနတာကိုသည္းမခံနိုင္လို႔..ငါေဒါသထြက္ၿပီး ဟင့္! ..ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

I'm wait for you   { Completed }Where stories live. Discover now