Posłowie

40 2 0
                                    

Drogi czytelniku

Dziękuję ci za danie szansy kolejnej mojej historii. Mam szczerą nadzieje, że nie zawiodła twoich oczekiwani. Ta historia była inna, bo ci bohaterowie właśnie tacy byli. Inni, wyjątkowi, specyficzni. Stawianie drugiej osoby ponad siebie, nie jest proste. A co dopiero postawienie czyjego bezpieczeństwa ponad swoje uczucia. Taki był Max. Oddany, dzielny, z sercem na dłoni. Tacy ludzie zasłuchają na szybowanie w śród chmur. Lottie również była wyjątkowa, mało kto potrafi walczyć o siebie, a co dopiero o drugą osobę. Charlotte zasługuje na własne niebo. Śmiało mogę przyznać, że posiadają cechy których możemy się do nich uczyć. To jeszcze nie koniec tej historii, a to dopiero początek. Ale jedno mogę wam obiecać.

Wszystko jest możliwe.
A ich dalsze losy wydarzą się kiedyś. 

Dziękuję WI

Informacje

Pierwsza część One Of The Stars jest obecnie poprawiana i niedługo będę ją wrzucać bez błędów. Bardzo przepraszam za wszelakie, które pojawiają się w moich powieściach.
Co do trzeciej część, ukarze się ona zimą.

Kocham moich bohaterów całym sercem, ale ich dzieje wykończyły mnie chwilowo i potrzebowałam zmienić uniwersum na jakiś czas. Dlatego obecnie publikuje nową powieść „W OBJĘCIACH" Jest to nowe uniwersum i nie ma nic wspólnego z tym, jednak głęboko wierzę, że również przypadnie wam do gustu.

Ale nie zapominam o moich dzieciakach i wrócimy do nich już tej zimy.
     

Ps. Dajcie znać jak się podobało ta historia.

ONE OF THE CLOUDS #2 [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz