______________________________________
Biliyorum çok abes bir düşünceydi fakat bunu yapmazsam ölecekmişim gibi hissediyordum.
Ereksiyonum eşofmanımı amansızca zorlarken mantıklı düşünebilmem neredeyse imkansızdı.
Bir kez daha dokunuşumun altında ısınan yumuşak teni okşarken dudaklarımdan kaçan kısık bir iniltiye engel olamadım. Kalbim göğsüme öyle sert çarpıyordu ki, her vuruşta bedenim sarsılıyordu sanki.
Ve buna rağmen Lia hala uyuyordu..
Sahi, çok derin bir uykusu vardı, bahsetmiştim, değil mi? Daha fazla dokunsam, hatta içine girsem.. Uyanır mıydı acaba??
Aniden kendimi bu uçuk düşüncelerle boğuşurken buldum, ama o kadar ileri gitmemin doğru olmayacağını biliyordum..
Fakat dayanamıyordum da. Lia'nın uykusunda serbest bıraktığı yumuşak mırıltılar nefesimin boğazımda kalmasına sebep olurken bir an tereddüt ettim yapacağım şeyden.. Lakin sonra elim istemsizce aşağı kaydı, parmaklarımı eşofmanımın lastiğine geçirdim ve kendimi bu kumaş parçasından kurtararak özgür kıldım.
İhtiyaçtan sızlayan erkekliğim dikleşip Lia'nın tenine sürtünürken bir kez daha boğuk bir inilti firar etti dudaklarımdan.
Önce bir müddet kendime dokundum, sonra Lia'nın geceliğinin etek kısmını tutup hafifçe yukarı çekiştirerek daha çok açığa çıkardım pürüzsüz tenini.. Zaten aralıklı duran bacakları bu hareketimle birlikte daha da aralandı sanki, öyle hissettim.
Yutkundum ve hafif yana eğdim kafamı onu kontrol etmek için.
Gözleri kapalıydı.. Ve nefes alış-verişi de düzenli.. Işık kapalı olduğu için pek göremiyordum fakat yanakları da kızarmıştı tahminimce..
Bu işi boktan bi yere götürmek, onu kendi iğrenç arzularım için kullanmak niyetinde değildim, lakin beni çok zorluyordu. Çok tahrik ediyordu..
Vücudu benim dokunuşuma tepki veriyordu çünkü.. O farkında olsa da, olmasa da ıslanıyordu benim için. Ve ben bu tahrik edici olaya daha fazla tepkisiz kalamazdım..!!
Hem.. Söyledim ya; uykusu baya derindi zaten. Belki de uyanmazdı hiç..
Bu düşünceden cesaret alarak derin bir iç çektim ve erkekliğimi kavrayıp ucunu onun ıslak girişine yavaşça sürtmeye başladım.
Kalbim gümbür gümbür atıyordu ama şimdilik arka planda bıraktım bu gerçeği.. Ellerimi Lia'nın kalçalarına koydum ve erkekliğimi ona sürterken vücudunu benimkine bastırmaya başladım.
Bu hareketlerimle birlikte tiz bir inilti kaçtı Lia'nın pembe dudaklarından..
Ardından ellerini göğsüme bastırıp doğruldu ve nefes nefese bir şekilde "Yekta!" diye mırıldandı.
Sikeyim!! Böyle bir şeye uyanmayacağını düşünmek tamamen aptallıktı zaten!!
Aniden bütün arzularımı bir kenara bıraktım ve nefesimi tutup gözlerimi sıkıca yumdum uyanık olduğumu anlamasın diye. Eğer şanslıysam; belki de ne bok yediğimi anlayacak kadar aklını kullanamazdı.
Sonuçta aptal bir tüy yumağından fazlası değildi, öyle değil mi?
Uyuduğumu düşünürse bütün bu saçmalıktan sıyrılmanın bir yolunu bulabilirdim..
Yani, erkekliğim hala onun kadınlığına sürtünüyor olmasına rağmen.. En azından ufak da olsa bir umudum vardı işte!!
Ve neyseki tam da umduğum gibi gelişti her şey..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Fazla Miyav Yok! (+18)
ChickLitBir sabah uyandığınızda evcil kedinizin insana dönüştüğünü görseydiniz, ne yapardınız..?? Muhtemelen böyle bir şeyin gerçek olduğuna inanmazdınız, değil mi? Çünkü bu imkansız!! Ama 22 yaşındaki barmen Yekta'mızın başına gelen tam olarak bu.. Evet...