Bölüm 18: Lilipop..

13.9K 484 206
                                    

Medyaya bakmanızı öneririm.. 😳🔥

Keyifli okumalar 🐾🐾
______________________________________

Siktir, siktir, siktir!!

Allah kahretsin..! Neredeydi lan bu kız?? Daha doğrusu; neden ikisi de yoktu ve ben arabada yalnızdım?? Ayrıca şu an hangi cehennemdeydik?!

Bunu anlamanın tek bir yolu vardı sanırım, o da bu aptal şok etkisinden çıkıp bir an önce dışarı fırlamaktı.

Ben de öyle yaptım ve kendime gelmek için kafamı hızlıca iki yana salladıktan sonra telaşla indim arabadan. Artık yağmur yağmıyordu fakat hava buz gibiydi yine de.. Yerler ıslaktı, ve şu anda bir benzin istasyonundaydık. Yani en azından ben buradaydım ve Lia'nın da burada olmasını umut ediyordum. Sikeyim! Babamın da ortalıkta gözükmeyişi türlü türlü şeyler getiriyordu aklıma!!

Salak salak etrafa bakınmak dışında ne yapabilirdim, inanın bilmiyordum. Beynim durmuş gibiydi sanki, gözlerim hızla etrafı tararken tek düşündüğüm Lia'ydı. Ama onun yerine babam girmişti görüş alanıma.. Piç herif! Oradaydı işte..! İstasyonun market bölümünden dışarı çıkmış, arabaya doğru yürüyordu..

Hem de öyle aylak aylak yürüyordu ki..

Bu sümsük tavrına dayanamayarak bir ok gibi fırladım yanına. Anında yakasına yapıştım, "Lia nerde lan!?" diye hırladım hiddetle. Bu ani çıkışım yüzünden benzinlikte çalışan insanların şaşkın bakışlarını üzerimde toplamıştım.

Ama umrumda değildi. Yalnızca soruma cevap istiyordum..

"B-ben?" dedi babam bu tavrıma hayretle bakarken. Bedeni benim bedenimin gölgesinde küçülmüş, yok olmuştu adeta. Titreyen sesine rağmen normal görünmeye çalışarak konuşmaya devam etti. "Yani, o.. Kız arkadaşın, şeyde, tuvalet.. Sanırım."

İki lafı bir araya getirememesi sinirimi bozuyordu. Yalan söylediğini düşünüyordum nedense..

Bu yüzden bir kez daha "Lia nerde!?" diye sormaktan geri duramadım. Eğer o kıza bir şey olduysa bu herifi şuracıkta gebertirdim. "Konuşsana lan!! Ne yaptın kıza??"

"Hiçbir şey.." dedi bu kez, ses tonu korkudan alçalmıştı. Önce tuvaletlerin olduğu yönü gösterdi ürkekçe, sonra da elinde tuttuğu poşetleri görmem için havaya kaldırdı. "Acıkmış.." dediğinde Lia'dan bahsediyordu muhtemelen. Devam etmeden önce güçlükle yutkundu. "Ve tuvalete gitmesi gerekiyormuş.. Yani ö-öyle demişti. Ben de kısa bir mola verdim o yüzden. O tuvalete gitti, ben de bizim için yiyecek bir şeyler aldım. Ne yapayım yoksa ben senin sevgiline?!"

Doğruyu söyleyip söylemediğinden hala emin değildim fakat ilk ihtimali kabul ederek yavaşça bıraktım yakasını. Ama bir şey söyleme gereği duymadım, doğruca tuvalete doğru yöneldim. Lia burada nasıl tek başına işini halledebilirdi ki??

Yani bana göre halledemezdi, zorlanır diye düşünmüştüm fakat ben daha oraya bile varamadan Lia hoplaya zıplaya çıktı kadınlar tuvaletinden. "Yekta!" dedi beni görünce, hızlıca yanıma ulaşıp kollarını bedenime doladı. Ardından aklına bir şey gelmiş gibi hızla geri çekildi ve ellerini gösterdi bana. "Bak!" dedi. "Ellerimi yıkadıımm!!"

Onu böyle iyi ve mutlu görmek yüreğime su serpmişti açıkçası. "Şükür!" dedim iç çekerek, ama yine de sinirliydim. Bu yüzden sözlerimin devamı pek de iç açıcı olmadı. "Neredesin sen, Allah aşkına?? Ne diye benden habersiz gidiyorsun bir yerlere!? Hani anlaşmıştık, Lia?"

Onu azarladığım zamanlarda hep masum yüz ifadesini takınıyordu, yine öyle yaptı ve dudak büzdü.

"Çişim vardı." dedi mahcup bir sesle. Bana değil, yere bakıyordu. Vicdanımla oynuyordu resmen. "Elbiseme mi yapsaydım?"

Daha Fazla Miyav Yok! (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin