______________________________________
Ve ben henüz doruğa ulaşmamışken onu özgür bırakacağımı sanıyorsa, yanılıyordu. Çünkü buna pek niyetim yoktu..
Daha önce de söylediğim gibi; normalde cinsel ihtiyaçları olan biri bile değildim fakat Lia'yı tanıdıktan sonra içimde gizli olan arzular yavaş yavaş gün yüzüne çıkmaya başlamış gibi hissediyordum.
Normalde kızlarla muhatap bile olmayan ben, Lia'yla birlikte olmak için kuduruyordum şu an. Beni o kadar tahrik ediyordu ki.. Hiçbir şey yapmıyordu aslında fakat erkekliğim onun sıcaklığında hapsolmuşken başka bir şey yapmasına ihtiyaç duymuyordum zaten. Pozisyonlarımızı değiştirip onu altıma almam da kaçınılmaz oldu bu yüzden.
Sırtını aniden kanepeye yaslayıp üzerine çıktığımda biraz ürkmüştü Lia, fakat hemen eğilip dudaklarını öperek sakinleştirdim onu.
Bu ikinci öpüşmemizdi, ama diğeriyle alakası yoktu sanki. Çünkü diğerinde pasif kalan halime kıyasla şu an Lia'ya fırsat bile tanımıyordum.
Hareketlerime, istekli tavrıma, heyecanıma anlam verebildiğini sanmıyorum. Yine de merakla beni izliyordu ondan ayrıldığımda. Öpmeyi bırakmama rağmen dudakları hala büzüşmüş bir şekilde duruyordu şapşallığından. İstemeden de olsa gülümsedim..
Ardından beni izleyen iri, yeşil gözlerini hiçe sayarak çenesine bir öpücük bıraktım ve yavaş yavaş aşağı doğru indirmeye başladım yumuşak öpücüklerimi. Dudaklarım boynunun sıcak kıvrımında dolaşırken Lia da gözlerini kapatmıştı şimdi.. Teninin kokusundan hoşnut bir şekilde öpücüklerime devam ettim.
Ağzımla boynundan aşağı bir yol çizerek göğüslerine ulaştığımda kalbim heyecandan ritmini kaybetmişti. Hiç oyalanmadan minik göğüs uçlarından birini ağzıma aldım..
Dilim tenine temas ettiği an ufak bir inilti çıkardı Lia. Göğüs ucu ağzımın içinde sertleşmişti, tahrik oluyordu muhtemelen hareketlerimden. Ayrıca ne yaptığımı merak ettiğine de emindim. Çünkü bütün bu iniltilerin arasında bile gözlerini aralayıp bana bakmaktan ve arkaplanda hala açık olan yetişkin filmini izlemekten geri durmuyordu.
Göğsünü emmeye başladığımda soluk alışı bir kez daha değişti bedenimin altında. Ellerini saçlarımda hissettim fakat hiç ses etmedim. Bütün ilgim göğüslerindeydi..
Birini emerken diğerini avcumun içine hapsetmiştim, elimin altındaki yumuşaklığın tadını çıkarırcasına sıkıyordum hafif hafif. Şu an cennette gibiydim sanki..
Ardından gönülsüzce de olsa göğüslerini serbest bıraktım ve açık ağızlı öpücüklerimi karnına indirmeye başladım. Nefesim, aralık duran dudaklarımdan sıyrılıp onun pürüzsüz tenine çarpıyordu. Karnını öperken hareketlerimi olabildiğince yavaşlattım.
Ve ben bunu yaparken Lia yeniden kapattı gözlerini sanki huzur doluyormuş gibi. Bana bu denli güvendiği için kendimi tarif edilemeyecek kadar..iyi hissediyordum.
Öpücüklerimi daha aşağılara indirmek için yeltendiğimde aradığım şey kendi kurtuluşum değildi yalnızca. Lia'yı bir kez daha tatmin etmek, altımda zevkten titretmek istiyordum. Daha sonrasında kendimi düşünebilirdim belki..
Bu yüzden dudaklarım onun kadınlığını bulduğunda acı verici bir sakinlikle öpmeye başladım hassas tenini. Sulu kıvrımlarını yalarken sanki yavaş mooddaymışım gibi davranıyor, zerre acele etmiyordum. Dilim, onun ıslanan cildinde resmen dans ediyordu..
Benim için o kadar hazırdı ki.. Açık pembe kıvrımları ışığın altında parlıyordu nemden. Bacakları beklentiyle aralanmış, vücudu yine ısınmaya başlamıştı dokunuşuma tepki olarak. Minik deliği, dilimi karşılamak için her seferinde kasılıp duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Fazla Miyav Yok! (+18)
ChickLitBir sabah uyandığınızda evcil kedinizin insana dönüştüğünü görseydiniz, ne yapardınız..?? Muhtemelen böyle bir şeyin gerçek olduğuna inanmazdınız, değil mi? Çünkü bu imkansız!! Ama 22 yaşındaki barmen Yekta'mızın başına gelen tam olarak bu.. Evet...