______________________________________
Ona ne izleteceğim konusunda zerre fikri yoktu tabii ama yine de kafa salladı istekli bir şekilde.
Yeşil gözleri bana merakla bakarken parlıyor, zümrüt gibi ışıldıyordu resmen. Hevesli cevabını duyunca derinden gelen memnun bir homurtu çıkardım..
Sonra da onu kucağımdan indirdim ve diz üstü bilgisayarımı getirmek için uzaklaştım salondan. Neyle karşı karşıya olduğuna dair en ufak bir fikri bile yoktu..
Ama öğrenecekti birazdan..
Tekrar salona döndüğümde kanepede uslu uslu oturup beni beklediğini gördüm. Ona izleteceğim şeylerin heyecanıyla kalbim çarptı bir an.
Ardından sakin olmaya çalışarak tekrar kanepedeki yerime yerleştim ve bilgisayarı da hemen önümde duran orta sehpanın üzerine bıraktım yavaşça. Ben ikimiz için güzel bir film açarken Lia klavyede gezinen parmaklarımı büyük bir dikkatle inceliyordu..
Açacağım film sıradan bir şey değildi bu arada.. Yetişkinlere yönelik, biraz müstehcen bir filmdi yani. Buna kısaca porno da diyebilirdik.
Ama klasik bir şey açmayı düşünmüyordum, çünkü nedense Lia'nın çıplak bir erkeği izlemesi düşüncesi beni pek hoş hayallere sürüklemiyordu. Bunu görmesini istemiyordum yani ve bu yüzden yalnızca kadının çıplak olduğu, masaj konulu bir film açtım hızlıca. Olabildiğince uzun ve tahrik edici olanlardan birini seçmiştim..
Lia'nın bu tür bir videoya nasıl tepki vereceğini gerçekten çok merak ediyordum açıkçası.
Bu yüzden ben bilgisayara değil de Lia'ya bakıyordum daha çok..
Aslında, başta her şey normaldi; Kadın ve adam sohbet ederken, sonrasında kadın soyunmaya başlarken falan hiçbir tepki vermedi Lia. Hatta kadın tamamen çıplak kaldığında bile tam anlamıyla şaşırmadı ama masör olan adam kadının vücuduna dokunmaya başladığında Lia'nın göz ucuyla bana baktığını fark ettim.
Hiç ses etmedim tabii, her şey çok normalmiş gibi bilgisayar ekranına baktım ve bütün odağım filmdeymiş gibi davrandım.
Adamın elleri, kadının vücudunda dans edercesine gezindi, oyalandı. Başta gerçek ve profesyonel bir masaj gibi başladı her şey, fakat sonra her ikisi de tahrik olmaya başladı bu durumdan. Kadının alçak sesli iniltileri, sessiz odayı doldurmaya başladığında Lia'nın yavaş yavaş kıvranmaya başladığını gördüm.
Elleri elbisesinin eteğini kavramıştı sımsıkı, bacaklarını da birbirine bastırıyordu farkında olmadan.
Asıl bastırmaya çalıştığı şey ise kontrol edemediği insanî arzularıydı. Şu an kadınlığının sırılsıklam olduğuna emindim.
Benim de ondan pek bir farkım yoktu açıkçası.. Erkekliğimin sertleşmeye başladığını hissediyordum, kasıklarıma hoş bir sıcaklık yayılmıştı.
Ama yine de sakinliğimi korudum ve "İyi misin?" diye sordum Lia'ya, masum bir tavır takınarak. Sonra kanepede hareket edip ona doğru biraz daha yaklaştım. "Eğer istersen.. Sen de o kadın gibi kıyafetlerini tamamen çıkarabilirsin."
Fısıltı gibi çıkan sesim Lia'nın kulaklarına ulaştığında gözlerinin hafifçe aralandığına şahit oldum. Boynundan yukarı doğru bir kızarıklık yayılmaya başlamıştı fakat bunun sebebi kesinlikle utanç değildi. Çünkü hemen ardından hızlıca kafa salladı soruma..
"Öyleyse soyun." dediğimde beklemeden ayağa kalktı, parmakları tecrübesizce pembe elbisesinin kollarına uzandı.
İnce kumaş omuzlarından aşağı dökülürken bana değil, ekrandaki filme bakıyordu hala. Elbise ayaklarının dibine düşüp de pürüzsüz cildini ortaya çıkardığında yutkunmadan edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Fazla Miyav Yok! (+18)
ChickLitBir sabah uyandığınızda evcil kedinizin insana dönüştüğünü görseydiniz, ne yapardınız..?? Muhtemelen böyle bir şeyin gerçek olduğuna inanmazdınız, değil mi? Çünkü bu imkansız!! Ama 22 yaşındaki barmen Yekta'mızın başına gelen tam olarak bu.. Evet...