Selam bebişlerim.. Diğer hikayelerimden aşina olanlar vardır belki fakat ben yine de açıklama yapayım bilmeyenler için; ben ara ara böyle özel bölümler yaparım ve bu özel bölümlerde genelde birazcık gelecek zamanlara gideriz..
Bu da öyle bir bölüm olacak. Gelecekten, aylar sonrasından bir kesit okuyacağız. Fakat kafanız karışmasın çünkü önceki bölümde yarım kalan sahne, bu bölümden sonra yayınlayacağım bölümde kaldığı yerden devam edecek.
Eğer anlaşıldıysa bölüme geçelim, Keyifli Okumalar 🐾
______________________________________Cadılar Bayramı Özel Bölümü: Halloween Kabusu 🎃
~31 Ekim 2024~
"Birazdan kapı çalacak."
"Öyle mi?"
"Hıhım.."
"Pekala. Nerden biliyors-"
Çalan kapı sesi cümlemi yarım bırakırken yattığım yerden doğrulup Lia'ya baktım. Yüz hatlarında bilmiş bir ifade vardı.
"Söylemiştim.." dedi tatlı bir sırıtış eşliğinde. Sonra komodinin üzerinde duran şapkayı alıp nazikçe kafasına geçirdi. "Yeterince korkutucu bir cadı mıyım??"
"Pek sayılmaz.." dedim, hiç de ürkütücü görünmüyordu. "Daha ziyade sevimlisin.."
Taktığı cadı şapkası bile onun masumluğundan veya şirinliğinden bir şey eksiltmiyordu. Ürkütücü görünmesi imkansızdı bana kalırsa.
Kapının çalacağını nasıl tahmin ettiğini kendi içimde hala sorgulasam da elimi tutup beni çekiştirmeye başlayınca kalktım yataktan. "Hadi gel!" dedi Lia. Parmaklarını parmaklarımın arasından geçirdi. "Kapıyı birlikte açalım! Ama önce şu maskeni tak.."
Bahsettiği maske, "Katil Süvari'nin Köşkü" isimli bir korku filminde başrolü oynayan 'Sargus' karakterine aitti. Bu gece anneannemin malikanesinde verilecek olan Cadılar Bayramı partisine davetli olduğumuz için almıştım. Bu karakteri seçme sebebim ise dümdüz siyah bir ceket ve aynı şekilde sıradan, siyah bir maske takıyor olmasıydı. Elis'in düzenlediği saçma sapan bir balo için daha fazla özenmek istememiştim.
Lia ise Elis'ten bağımsız olarak çok heyecanlıydı bu parti için. Bu onun ilk Cadılar Bayramı kutlamasıydı çünkü. Aslında, teknik olarak benim de ilkti ama Lia bu tür aktivitelere benden daha meraklı olduğu için bu işi ciddiye almış ve tam kendine göre bir cadı kostümü edinmişti. Ne kadar uyumluyduk bilemem, lakin böyleydik işte..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Fazla Miyav Yok! (+18)
ChickLitBir sabah uyandığınızda evcil kedinizin insana dönüştüğünü görseydiniz, ne yapardınız..?? Muhtemelen böyle bir şeyin gerçek olduğuna inanmazdınız, değil mi? Çünkü bu imkansız!! Ama 22 yaşındaki barmen Yekta'mızın başına gelen tam olarak bu.. Evet...