JIN
خیلی خوبه بعد چند وقت بریم باهم وقت بگذرونیم!
هم باز کنار همیم و هم تمام اتفاقای که با آقای کیم افتاده فراموش میکنم!من و بقیه گروه وایساده بودیم و قرار بود آقای کیم بیاد سوالایی بپرسه!
امیدوارم درست جواب بدم!کلی درس خوندم!
چند دقیقه وایساده بودیم که آقای کیم اومد و خیلی خشک گفت:دنبالم بیایید!آرجی:خو نکبت یه سلامی یه چیزی بگو!دینبالیم
بیایید🦖🦖بی توجه به گرگم که داشت آقای کیم رو مسخره میکرد با بقیه دنبالش راه افتادم!
نامجون:خیلی خب کانگ سونگ سخت ترین تومور مغزی چیه؟
کانگ سونگ:گلیوبلاستوما مولتی فرم (GBM) مهاجم ترین نوع تومور گلیال است. این تومورها تمایل به رشد سریع دارند، به بافت های دیگر گسترش می یابند و پیش آگهی ضعیفی دارند. آنها ممکن است از چندین نوع مختلف سلول مانند آستروسیت ها و الیگودندروسیت ها تشکیل شده باشند.
نامجون:خوبه!خانم مونا پارک!تومور با چه سرعتی در مغز رشد میکند؟
مونا پارک:سرعت رشد تومور مغزی بستگی به درجه تهاجمی تومور دارد. گلیوبلاستوماهای درجه IV می توانند 1.4 درصد در یک روز رشد کنند، در حالی که تومورهای درجه یک به کندی رشد می کنند و بعید است که گسترش پیدا کنند.
نامجون:درسته!
و رفتیم و سوار آسانسور شدیم!و آقای کیم باز پرسید!
نامجون:آقای جیسون سه سطح اوتیسم رو بگو!
جیسون:افرادی که در انتهای طیف و در بخش خفیف آن هستند. آنها دشواریهای اندکی در تعاملات اجتماعی دارند.
افرادی که در وسط طیف قرار دارند، با چالشهای میان فردی بسیاری دست و پنجه نرم میکنند و مشکل زیادی در ایجاد تغییر دارند.
افرادی که شکل شدیدتری از اوتیسم را دارند، ممکن است ناتوانیهای فکری نیز داشته باشند. این افراد همچنین ممکن است قادر به صحبت کردن نباشند و یا از نورها، صداها و بافتهای به خصوصی به شدت احساس ناراحتی کنند. اوتیسم شدید میتواند به رفتارهای پرخاشگرانه، خشن و تکرارشوندهای مانند زدن سر به دیوار یا حمله به دیگران منجر شود. قرار گرفتن در موقعیتهای بسیار خطرناک نیز میتواند به بستری شدن فرد منجر شوند.همینطور که داشت سوالات رو از بچه ها میپرسید از آسانسور خارج شد و ما دنبالش راه افتادیم که نوبت به من رسید!
نامجون:آقای کیم سوکجین!نام کامل بیماری MSو توضیحش!
یکم مکث کردم تا یادم بیاد و گفتم:اسم کاملش مالتیپل اسکلروزیس
و اماس یک بیماری التهابی است که در آن غلافهای میلین سلولهای عصبی در مغز و نخاع آسیب میبینند. این آسیبدیدگی میتواند در توانایی بخشهایی از سیستم عصبی که مسئول هدایت هستند اختلال ایجاد کند و باعث به وجود آمدنِ علائم و نشانههای زیادِ جسمی شود. اماس به چند شکل ظاهر میشود، علائم جدید آن یا به صورت عودِ مرحلهای (به شکل برگشتی) یا در طولِ زمان (به شکل متناوب) اتفاق میافتد. ممکن است در بین عود، نشانهٔ بیماری به کلی از بین برود؛ با این وجود مشکلاتِ عصبیِ دائمی به ویژه با پیشرفتِ بیماری در مراحلِ بعدی بهطورِ مداوم اتفاق میافتد
ESTÁS LEYENDO
love hospital
Hombres Loboبدبختی من از اونجایی شروع شد که من و دونسنگام روستا و خانواده امون رو ول کردیم و رفتیم رزیدنت بزرگترین و بهترین بیمارستان کره جنوبی شدیم ولی این تمام ماجرا نیست کاپل اصلی:نامجین کاپل فرعی:یونمین.کوکوی.هوسچان(جیهوپ و بنگچان)