Siedziałam na kanapie z zespołem, lecz gdyby nie to że na mój telefon przychodziło mnóstwo wiadomości. Co wydawało z siebie głośne dźwięki bo zapomniałam go ściszyć.
- Lia, kto ci tak wypisuje?- zapytał się Bill jedząc chrupki.
- Wiesz co, od 5 dni wypisuje mi numer którego nie znam- Po minie Toma odrazu wiedziałam że mam zobaczyć kto to. Wzięłam telefon do ręki i weszłam w powiadomienia. Wiadomości były typu ,, Co tam skarbie,już odpuściłaś? " . Postanowiłam że zablokuje tn numer i się nie dodzwoni. Lecz się myliłam,po 30 minut ktoś się do mnie dobija. Odebrałam.
- Halo?- powiedziałam do słuchawki czekajcie na odpowiedź
- No witaj skarbie- odpowiedział mi mężczyzna
- Z kim mam doczynienia ?
-Z Maksimem - ta bo ja będę wiedziała jaki Maksim.
- Jaki kurna Maksim!? Chłopie pierwszy raz cię słyszę przez telefona ty myślisz że ja cię będę znała!? Albo że może znam pół miasta ha?
- Nie wydzieraj się tak, Jestem pracownikiem mafii twojej matki - tego się nie spodziewałam.. moją matka zaplatana w MAFIE? jeszcze tak bardzo na łeb nie upadłam.
- JAKA MAFIA!? MOJA MATKA I MAFIA ? - wytarłam się do słuchawki, ponieważ moje emocje wzrosły. Tom pokazał abym dała na głośnik.
- Haha to ty nic nie wiesz?, wynajęła mnie abym zabił twojego chloptasia i jego rodzinkę a po nich ciebie, przez ci zapłaci mi pół miliona.
-masz być zdala od mojego męża i MOICH ZNAJOMYCH ORAZ BLISKICH!
- Bo co mi zrobisz ?
-Gówno, jak się spotkamy to tak ci przyjebie że własna matka cię nie pozna - wtrącił się Tom bo było aż po nim widać jak buzują mu emocje. Co się dzieje? Moja matka zaplatana w mafię? Wiem że jak Tata nas zostawił to popadła w depresję o naług alkoholowy ale co jej strzeliło do łba aby w mafię się zaplatać?
- Śmieszny jesteś, zobaczycie kto tu rządi- rozłączył się. Teraz to mam laga.
- Zabije go- powiedziałam cicho ale tak aby ktoś usłyszał.
- Co mówisz słońce? - zapytał Tom
- Zabije gnoja, nie ma prawa się do was zbliżać.
- Idę do sklepu- odpowiedziałam ponieważ chciałam się przewietrzyć. Tom tylko pokiwał głową a ja poszłam ubrać buty. Wzięłam telefon I pienadze i wyszłam z domu. Szlam drogą pustą drogą. Nagle ktoś wrzucił mnie w krzaki. Przylozyl hustke do ust przez co zaczęłam się dusić. Oczy powoli I się zamykały lecz próbowałam je utrzymywać lecz wszystko na nic. Jedyne co zobaczyłam to to jak znalazłam się w bagażniku..
Pov Tom:
Lii coś długo nie było a domu,postanowiłem ze z Billem pojedziemy jej poszukać. Ubrałem szybko buty I wybiegłem do auta A za mną Bill. Wcisnąłem gaz i jechałem przed siebie.Pov Lia:
Znalazłam się w pustym pokoju. Był on cały biały a widok z okna był tylko na ulicę. Obejrzałam się wokół siebie i zobaczyłam że mam przy sobie telefon. Szybko go wzięłam do ręki i napisałam do TomaChat:
-TOM POMÓŻ MI!!
-Gdzie jesteś!!?
-zostałam porwana!!
-Jezus Maria skarbie jadę po ciebie !! Wyślij pinezke
Wysłałam mu pinezkę,usłyszałam kroki przez co szybko Odłożyłam telefon I wzięłam kartki i kredki które były obok i zaczęłam malować jakieś bazgroły.
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Teen FictionLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...