Wstałam rano I się uszykowalam. Będę dzisiaj dzwonić do księdza o załatwienie nauk oraz ślubu. Gdy już Załatwiłam zadzowniłam do Toma który aktualnie był na zakupach.
-Cześć Kochanie
-Cześć Mysiu
- Załatwiłam już nam ślub oraz nauki
- O to super,od kiedy zaczynamy nauki?
-za dwa miesiące, musimy zapłacić 300zl
- Dobrze skarbie
- Gdzie jesteście?
- Ja czekam przed sklepem na Billa bo poszedł po papierosy
-Dobrze kochanie, czekam na was
- myszko
- tak?
-zrobiła byś mi kawkę ?
- oczywiście skarbie
Gdy Tom się rozłączył, odłożyłam telefon po czym zeszłam na dół w celu zrobieniu kawy chłopakom. Nalałam do czajnika wode i wstawiłam na gaz, po czym wyjęłam szklanki I nasypałam kawy a sobie cappuccino. Zalałam wrzątkiem, a sobie pocukrowałam i zalałam mlekiem. Wszystko dałam na stół I otworzyłam dzwi na taras. Nie minęło 20 minut a usłyszałam dzwonek. Gdy chłopacy weszli szybko podbiegłam do nich pomóc w zakupach.
-TOMM!-szybko wskoczyłam na Toma I się przytuliłam
- Cześć skarbie,wyspałaś się?
-Tak
-stęskniłam się!
-nie było mnie tylko 3 godziny w domu haha
- dla mnie to wieczność
Zeszłam z Toma całując go w policzek a on go oddał. Po czym podeszłam do Billa I się przytuliłam.
-Czesc Kochana
- Biluuś!
Pomogłam chłopakom zanieść zakupy,po czym usiedliśmy do stołu. Gadaliśmy na różne tematy jakie przypałetaly nasze języki.
-mniam, kochanie robisz najlepszą kawę
- zgodzę się- odparł Bill delektując się kawą
-cieszy mnie to- odparłam uśmiechając się
Wybiła godzina 16:09 a ja z wszystkimi siedziałam na ziemi i graliśmy w monopoly. Ja z Tomem wygrywałam a potem dołączył Bill.
-BILL WIDZIAŁEM TO!- krzyknął Tom widząc jak Bill podbiera pieniądze Gustawowi.
-Co?
- podbierałeś Gustawowi pieniądze
- O ty bakłażanie- i zaczęli się bić poduszkami
- wydałeś mnie dzięki
- Też cię kocham bracie
I tak minął nam dzień. Godzina 20:40 i siedziałam w pokoju a Tom brał prysznic. Gdy wyszedł zobaczyłam go ubranego w białą koszulkę, baggy spodnie czarne oraz białą bandanę.
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Fiksi RemajaLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...