Wstałam jak codzień i zobaczyłam Toma przytulonego do mnie. Poleżałam póki wstał po czym mnie pocałował. Po rannym całusku jeszcze poleżeliśmy.
- Kochanie dzisiaj o 17 wychodzimy, spotkamy się z moimi ziomkami więc ich poznasz.
- Dobrze kotek- odparłam po czym wtuliłam się w Toma I spoglądając na telewizję.
Wygrzebaliśmy się z łóżka I zeszliśmy na dół. Bill pił kawę a zapewne chłopaki jeszcze spali. I się myliłam Gustav rozmawiał przez telefon a Georg grał na konsoli.
- Wyspaliscie się? - odparł Bill podając mi i Tomowi kubek cieplej kawy.
- Tak , a ty?
- Również- mówiąc to pisał coś w laptopie
- Bracie odrazu mówię abyś potem nie wydzwaniał jak poparzony dzisiaj o 17 z Lią idziemy na miasto. Pozna moich ziomków, wrócimy gdzieś o 20.
- Dobra - odpowiedział dalej cos majsterkujac w laptopie. Po smacznej kawie poszłam się ubrać. Ale najpierw weszłam do łazienki po czym zrzuciłam ubrania I dałam je do kosza. Weszłam pod prysznic i odkręciłam wodę na ciepłą. Ciało umyłam żelem o zapachu mango tak samo jak szamponem. Wszystko spłukałam po czym owinęłam się w ręcznik i wyszłam. Gdy osuszyłem ciało wzięłam swój waniliowy balsam i nasmarowałam ciało. Ubrałam czarny top beż ramiączek i zieloną spódniczkę. Jako makijaż dałam bazę,odrobinę korektora,puder i róż, zalotką zrobiłam rzęsy i je pomalowałam tuszem. Włosy uczesałam w kucyka i popsikałam się moimi perfumami dior. Gdy wyszłam z łazienki Tom siedział na łóżku. Zapewne czekal kiedy wyjdę.
- Uu skarbie, seksownie wyglądasz- odparł Tom podchodząc do mnie i składając delikatny pocałunek ma moich wargach.
- Dziękuję kotku- odparłam i oddałam pocałunek tym razem namiętniejszy. Tom puścił do mnie buziaka po czym wszedł do łazienki. Ja usiadłam na łóżku I weszłam na instagrama. Przeglądałam posty i nagle natrafiłam na post Toma.
TomKaulitz✔️
- coś nowego ✌🏻Maciej_okk- O kurna stary szalejszesz
Monica_mon- Ślicznie Ci Tom! Było miło jak wpadłeś do salonu na nową fryzurkę!
LiaKaulitz✔️- Przepięknie Mężusiu!😍❤️ Kocham mocnoo🤭❤️ - napisałam komentarz i w tym czasie Tom wyszedł z łazienki. Był ubrany w czarną koszulkę z jakimiś napisami oraz czarnymi dużymi spodniami.- Odrazu lepiej jak wziąłem kąpiel- odparł i smarował twarz moim balsamem.
- Kotuś nie bądź na mnie zła lecz użyłem twojego balsamu bo mój się skończył- odparł patrząc na mnie
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Fiksi RemajaLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...