Wstałam z bólem głowy. Dałam Tomowi buziaka I zeszłam z łóżka kierujac się na dół gdzie siedział Bill. Podeszłam do niego I się przytuliłam.
-Hejka
- Hej jak się spało?
- Dobrze
- Tom śpi?
- śpi jak zabity
- zrobić ci kawy?
- tak możesz bo akurat boli mnie głowa.
- tu masz tabletki kochana
- dzięki- podziękowałam I wzięłam tabletkę popijając ją wodą. Usiadłam do stołu I weszłam na tiktoka. Pooglądałam sobie filmiki a potem wypiłam ciepła kawę od Billa. Zrobię śniadanie, wzięłam chleb,masło,pomidory,ogórki oraz rzodkiewke. Pokroiłam wszystko i zajęłam się smarowaniem chleba. Posmarowałam i nałożyłam warzywa, po czym zawołałam na śniadanie.
-.Śniadanie!
- już ide skarbie- krzyknął Tom wychodząc z pokoju, pewnie się kąpał.
-mm ale pachnie- powiedział też Tom gdy poczuł naleśniki (drugie śniadanie). Przytulił mnie od tyłu I zanurzył twarz w mojej szyji. Całował mnie po niej przez co się rumieniłam. Usiedliśmy do stołu I zajęliśmy się jedzeniem.
- jezu jakie dobre- mówił Tom z pełno buzia hah słodziak
- Lia to jest przepyszne naprawdę- odrzekł Bill wkładając naleśnika do buzi.
Zjedlismy śniadanie po czym udaliśmy się na kanapę aby obejrzeć film. Wyszło na ,,Dom z papieru". To jest mój ulubiony film i Toma też. Przytuliłam się do mojego narzeczonego po czym on pocałował mnie w czoło. Czułam ciepło bijące od Toma choćby miał w sobie lawe. Jego ręka wędrowała w moich włosach przez co usypiałam. I takim oto sposobem zasnęłam na Tomie.
Obudziłam się w naszym pokoju a tom spał wtulony we mnie. Postanowiłam że też sie jeszcze drzemne. Wstałam o 17 w dalszym uścisku Toma, objęłam go ręka i pocałowałam w czoło. Po czym wzięłam telefon I popisałam z Iness. Iness to moja przyjaciółka od przedszkola, byłyśmy codziennie razem nie rozłączne. Spędzałyśmy każda wolna chwile razem. Nasz kontakt by trwał gdyby nie jej przeprowadzka do Włoch. Pamiętam jak przyjechała do mnie cała zapłakana. Ale do rzeczy już przejdźmy.
Chat z iness
-hejaa-iness
- hejoo ja tam u ciebie?- Ja
- A dobrze a u ciebie Lia ?
- Też jestem w związku z słynnym gitarzysta tokio hotel.
-.AA CO TY GADASZ ?? SERIO!!?.GRATKII
-jestem z nim zaręczona haha
- oo słodkoo
I tak pisałam i pisałam aż wkoncu obudzil się Tom.
-Wyspałaś się moja księżniczko? -.zapytał Tom
- Na tobie zawsze się wyśpię hah a ty?
- Tak, masz bardzo wygodne piersi
- Tom !
- haha
Pożartowaliśmy i włączyliśmy netflixa, wybrałam film. Szybko też pobiegłam po coś do jedzenia I picia. Będąc już na górze przytuliłam mojego narzeczonego i tak oglądaliśmy film. Na końcówce filmu zasnęłam ale poczułam jak Tom się do mnie przytula, pocałował mnie w czoło co było słodkie i usłyszałam co powiedział po cichu:- Mój słodki skarb. Przytulił się mocno do mnie i razem w siebie wtuleni poszliśmy spać.
☆★☆
CZYTASZ
Jestem zakochaną..
Teen FictionLia jest bardzo śliczną oraz mądrą dziewczyną ktora jest popularna bo słynie z bogatej rodziny. Prowadzi spokojne życie do póki nie dowiedziała się o wypadku mamy. Ich tata zostawił je kiedy Lia miała 8 lat . Życie układa się jej na nowo, zakochała...