XXVII.

283 24 8
                                    

Az elmúlt időszakban ritka alkalom volt, hogy nem az ébresztőm harsány hangjára kellett felkelnem... vagy Petiére.

Jókedvűen nyújtózkodtam egyet, mire a mellettem lévő srác csak morgott egyet és a fejére húzott egy kispárnát. Nyomtam egy puszit a vállára és kifelé igyekeztem, mert bár hivatalosan pihenőnapom volt, pár e-mailt meg akartam válaszolni amíg megittam a kávém. Már a vége felé jártam, mikor Marics dörmögve kijött a hálóból és felém biccentett:

- Na, szoszi? - megemeltem szemöldököm a kérdésre.

- De nagy jampi vagy - ittam bele a kávémba és igyekeztem csúnyán nézni.

Mindig rászóltam, ha nyomta nekem is a dumákat amit általában a srácokkal toltak, de egyébként kifejezetten viccesnek tartottam és valószínűleg ezzel ő is tisztában volt.

Neki támaszkodott a konyhapultnak, én pedig vetettem 1-2 lopott pillantást a jelenleg fedetlen felsőtestére, és elfolytott mosollyal nyugtáztam, hogy ma sem lett kevésbé jó pasi. Kivett a hűtőből egy dobozos Colát és azt kezdte szürcsölgetni míg a telefonját nyomkodta.

- Azta k... - kezdte miközben rám emelte tekintetét. Arca komoly volt, nekem mégis kedvem támadt volna odapattanni és beletúrni a még kócos hajába, de uralkodtam magamon - Nem nézted ma még a telefonod, ugye?

- "Ne zavarjanak"-ban van - emeltem meg a készüléket. Ha a délelőtt folyamán sok az adminisztrációs feladatom, mindig ezt használom, hogy ne kelljen 100 felé figyelnem. Felém nyújtotta az övét.

A bomba robbant. Aggódva olvastam végig az ismert fórumra kikerült posztot, ami már tele volt kommentekkel, pedig csupán 5 órája került ki.

Most a Maricsnak van valami nője? Elég érdekes ez a fotó... @maricspeti

A kép egy screen shot volt egy intsastoryról, amit a tegnapi buliról tett fel valaki. A háttérben pedig tökéletesen kivehető, ahogy az énekes épp hátulról átkarol.

- Ez azért még elég könnyen kimagyarázható lenne - nyújtottam vissza a készüléket, mire nyomkodott rajta egy kicsit és a kezembe adta újra. A fotó ezen már egy fokkal egyértelműbb volt. Összevágtak két képet, az egyiken fogjuk egymás kezét, a másikon viszont épp csak annyi látszik, hogy a fejünk elég közel van egymáshoz.

Láttam a másik posztot. Marics Petinek szerintem is van valakije. Ezek is tegnapiak. Szerintetek együtt vannak?

Végig pörgettem a kommenteket. Volt, aki azt írta kedves lánynak tűnök és az a legfontosabb, hogy a kedvence boldog legyen... oké, csak 1 ilyen, de legalább volt. Volt aki látott minket már együtt egy szórakozóhelyen és szerinte egyértelműen látszik, hogy akkor becsúszhatott egy baba, pont akkor és ott a mosdóban. Aztán akadt, aki szerint feltörekvő énekesnő vagyok és a srác hátán akarok felmászni... és meglepetésemre valaki azt írta "a csaj a menedzsmentben dolgozik én már láttam pár koncerten. biztos valami futó dolog, nem tűnik komolynak, de egészségükre". Aztán persze jött az is, hogy "még egy skalp", "Mit esznek ezen a nők?", "Jobbra nem futotta?" És a többi és a többi...

- Gondolom a szennylapok már fogalmazzák a cikkeket... - jegyezte meg savanyúan és tovább pörgette a telefon képernyőjét - Tessék, itt is van. Te vagy a rejtélyes lány. "Ez a rejtélyes lány lehet Marics Peti új barátnője. A népszerű fórumon bombaként robbant a hír a tini lányok bálványáról" - kezdte olvasni, de azért felnézett, hogy az őt dícsérő szavak után kacsintson egyet - ", hogy talán már foglalt a szíve. Noha az énekes mostanában sokat kampányolt a szingli lét mellett" Na, azért annyira sokat nem - szakította meg a leírtak ismertetését - ", most úgy tűnik eldobta az elveit és mégis egy hölgy mellett keresi a boldogságot."

Borul a papírforma (Marics Peti ff.)Where stories live. Discover now