Mi készül?

252 4 3
                                    

Ahogy említettem Nektek, így a nyár közepén szerettem volna valami kis könnyedebb alap sztorival is írni. Gondoltam mutatok egy kis részletet.

Írjátok meg kérlek, mennyire szívesen olvasnátok, mert ennél is (,mint eddig minden írásomnál) teljesen parázom megosztani. 

Én nagyon szeretem :)


!!! Figyelem!!! Trágár kifejezések !!!

Bogdán Anita "Nita", 25 éves, szabadúszó vendéglátós, aki 18 éves kora óta minden szezonban Kréta szigetén vállal munkát. Szerelmes a görög kultúrába és mentalitásba, ami mindig jó menekülőút az év borúsabb napjai után.

Nyilvánvalóan leesik az álla, amikor hazája jelenleg talán legkedveltebb sztárjai besétálnak a magyarok által nem annyira felkapott, kis bárba, ahol az idei nyarát tapossa. 

A srácok természetesen pihenni és bulizni érkeztek és nem titkolt szándékuk kihasználni, hogy végre külföldön senki nem ismeri őket és árgus tekintetek nélkül csajozhatnak. Mikor ennek hangot is adnak, Nita úgy dönt megvicceli a Valmar és a Bruno X Spacc duók tagjait.


Berobbantunk a kis csapattal a kajáldába amit Nita ajánlott. Még egy kis térképet is rajzolt hozzá, mert kicsit beljebb volt a városban, mint a bár, aminek szerintem sose fogom megjegyezni a nevét.

A hely hozta a görög hangulatot, itt is szólt a tipikus zene és félig be lehetett látni a konyhába ahonnan sültek illata terjengett. Csak még éhesebb lettem. A pincér srác is jófej volt. Nita külön szólt, hogy említsük meg, hogy üdvözli mire ő annyit mondott, hogy "az ő barátai az én barátaim is" és megveregette Májló vállát. Hazudnék, ha azt mondanám nem gondolkoztam el "vajon honnan eredhet köztük ez a jó kapcsolat"? Bár ahogy elnéztem, elég közvetlen a csaj.

Kettőt sem pislogtunk és már ő is hozta az ismerős behűtött üveget és a poharakat. Vele is koccintottunk vagánykodva, hogy már ismerjük a megfelelő görög kifejezést és lehúztuk az italt.

- Mi van Marics, a csávóval nem duplázol? - szívatott Spacc. Csak felvontam a szemöldököm és rágyújtottam. - Kajak, amúgy mit szóltok, hogy átbaszott minket a csaja?

- Hé - vetette közbe Brúnó - még nem lett letisztázva, hogy kinek a csaja! Még akkor sem, ha Petike egyből ment puncsolni.

- Nem puncsoltam baszod! Csak van bennem annyi, hogy elnézést kérjek ha már ilyen hülye állat voltam - magyaráztam miközben kifújás helyett csak hagytam, hogy beszéd közben távozzon a füst és újra beleszívtam a cigimbe.

- Szerintem amúgy rohadt vicces volt - vette fel Miló a gyújtómat az asztalról, hogy ő is rágyújthasson- Legalábbis én teljesen benyaltam neki, hogy helyi... vagy legalábbis nem gondoltam, hogy magyar.

- Papi, mindannyian benyaltuk különben nem tárgyaljuk ki a seggét, úgy, hogy mellettünk áll - magyarázta Brunyesz, mire Milán csak röhögve megcsóválta a fejét.

- Ja, de amúgy jó fej - igazából csak hangosan mondtam ki a gondolatom miközben lepöcköltem a parazsat belebambulva a hamutartóba.

Időközben a langaléta pincérgyerek kihozta a roskadásig pakolt tányérjainkat. Nagyot nyeltem, mert nem csak éhen akartam halni, de a látvány és az illat csak rásegített. Már épp próbáltam levarázsolni a szuvlakit a pálcáról mikor Laci felém biccentett:

- Hallod, szerintem menj rá!

- Hülye, arról beszéltem 2 napig, hogy mennyire megdugnám... gondolod ennek tudatában majd vigyorogva besétál az ágyamba, nem?

- Tesó, nyár van. Ilyenkor a csajok sem az igazit várják. Nyilván ő sem véletlenül húzza le az egészet egy idegen országban. Nem tűnik egy elveszett  gádzsinak, aki ilyenkor hónapokig apáca üzemmódot nyom.

- És - emelte fel a kezét Májló - én azt is tudom, hogy nincs palija.

- Figyeled, ő az egyetlen a csapatban aki nem csajozhat és mégis ő tudja a leglényegesebb infót - rázta meg a fejét Brúnó, miközben egy pita darabot tunkolt. Milán csak megrántotta a vállát.

- Tegnap Vickyvel beszélgettem a bulikról és említette, hogy az ő nagyon konzervatív szülei nem sokszor bólintanak rá a szórakozóhelyekre, csak ha van kantársaság aki figyel rájuk... - csámcsogott ő is a kajáján. - Nyilván ha lenne valamelyiküknek csávója, akkor ez nem jelentene problémát - felröhögtem és megveregettem a vállát.

- Azta tetyi, micsoda Scherlock vagy!

- Na jól van Marics, kapsz mondjuk... - Brúnó felemelte a kezét és azon kezdett számolgatni - 4 napot, hogy felszedd... Utána én jövök! - kacsintott rám a srác miközben újabb falatot rágcsált.

- Jaj tesó, tudod veled még osztozkodom is ha kell - emeltem fel a kezem mire ő öklével megütögette a mellkasát mielőtt belecsapta volna a tenyerét, hogy végrehajthassuk a szokásos pacsinkat.

Borul a papírforma (Marics Peti ff.)Where stories live. Discover now