Δεν παίζει αυτό.
Νομίζω το βλέμμα που έριξα σε αυτή τη γυναίκα ήταν τέτοιο που μέχρι και ο πατέρας μου έμεινε προς στιγμήν άφωνος.
Δίπλα μου η Νόα είχε παραμείνει σιωπηλή αφού με κοίταξε για λίγα δεύτερα.
"Μαμά τρελάθηκες;"αναφώνησε με προσποιητή χαρά.
Γιατί στον διάολο προσποιούταν;Γιατί δεν της έλεγε πως δεν πρόκειται να πήγαινε στην άλλη άκρη του κόσμου για το υπόλοιπο του καλοκαιριού χωρίς εμένα;
"Μεγαλώνεις,και σε λίγο θα πας στο πανεπιστήμιο..."
Ξεκίνησε να λέει η Ραφαέλα χωρίς καν να με κοιτάξει,για αυτό συνέχιζε να μιλάει,γιατί είμαι σίγουρος πως άμα τα μάτια της προσγειώνονταν στο πρόσωπο μου,τα χείλη της θα σταματούσαν να κινούνται κατευθείαν και θα πετρώναν από τον φόβο.
"Νομίζω είναι η τελευταία ευκαιρία να κάνουμε κάτι μαζί,και ξέρω πως δεν είσαι τόσο ενθουσιασμένη όσο εγώ,και-κα-"
Μετά άρχισε να κλαίει.
Έφερα το ποτήρι στα χείλη μου,προσπαθώντας να ελέγξω τις δολοφονικές μου τάσεις.
Είχα κρατήσει το χέρι της Νόα τόσο πολύ κάτω από το τραπέζι που νομίζω ότι την είχε πάρει ο ύπνος, ή έχασε τη μπάλα και άρχισε να βγάζει τις χίλιες και μία κατάρες που κατάπινα με όλη μου την προσπάθεια.
Ο πατέρας μου με κοίταξε για μια στιγμή από το πλάι και έβαλε το φλιτζάνι στα χείλη του.
Ήταν δική σου ιδέα;
Μήπως ήταν αυτός που είχε βάλει αυτή την τρελή ιδέα στη γυναίκα του;
Αλλά τι στο διάολο αναρωτιόμουν, φυσικά και ήταν δική του ιδέα, αυτός ήταν που πλήρωσε το γαμημένο ταξίδι.
Τότε η τελευταία μου ελπίδα έσβησε.
"Φυσικά και θέλω να πάω, μαμά", είπε η Νόα δίπλα μου και τα λόγια της ήταν σαν χαστούκι στο πρόσωπο.
Μήπως δεν είχα πάρει μέρος καθόλου σε αυτή την απόφαση;
Τι στο διάολο έκανε εκεί που καθόταν;
Άφησα το χέρι της κάτω από το τραπέζι- θύμωνα όλο και πιο πολύ- ή θα έφευγα από εκεί ή θα κατέληγα να αφήσω όλα όσα σκεφτόμουν, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι φεύγοντας δεν θα έλυνα τίποτα, σε άλλη περίπτωση θα είχα κάνει σκηνή, αλλά τώρα αυτό δεν θα με βοηθούσε, αν ήθελα να με πάρουν στα σοβαρά.
Η Νόα, βλέποντας ότι άφησα το χέρι της, έστρεψε το πρόσωπό της προς το μέρος μου.
Την κοίταξα για ένα δευτερόλεπτο και είδα ότι την έβριζε από μέσα της όσο και εγώ, κάτι ήταν και αυτό.
YOU ARE READING
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...