Δόξα τω Θεώ είχα ξυπνήσει για μόλις πέντε λεπτά όταν ο Στιβ ήρθε και μου άνοιξε την πόρτα του υπνοδωματίου.
Είχα αρχίσει να πανικοβάλλομαι,και οι μπογιατζήδες ακούγοντας τις φωνές μου είχαν ήδη καταστρώσει σχέδιο για να σπάσουν την πόρτα.
Εκείνη την ώρα ήρθε ο Στιβ μέσα,όλο συγγνώμες και προσποιητή ηρεμία,συγγνώμες που δεν θα έπρεπε να μου είχε ζητήσει εκείνος αλλά το ζηλιάρικο και εμμονικό αγόρι μου.
Νομίζω ότι ο Νίκολας είχε αρχίσει να χάνει τη λογική του όσον αφορά εμένα και τους άλλους άνδρες και δεν μου άρεσε καθόλου.
Ξεκαθάρισα τη θέση μου σε εκείνον,αλλά δεν ήθελα ούτε να ανοίξω συζήτηση στο τηλέφωνο και ήξερα περίπου ότι το είχε κάνει για να με προστατέψει,παρόλο που η συνομιλία μας τελείωσε απότομα.
Τέλος πάντων,σε δυο μέρες θα ερχόταν η Μάγκι και έπρεπε να τελειώσουμε το δωμάτιο της.
Η άφιξη της με είχε αγχώσει,ειδικά όταν έπρεπε να συναντήσω την μητέρα της.
Εκείνη τη νύχτα δεν μπορούσα να μείνω, η μαμά μου με ήθελε σπίτι γιατί της είχα πει ότι θα εμένα λίγες μέρες στου Νικ όσο η Μάγκι ήταν μαζί του.
Δεν ήθελα η σχέση μας να γίνει ακόμα πιο τεταμένη, γι' αυτό εκείνη την ημέρα συμπεριφέρθηκα σαν καλό κορίτσι και πήγα σπίτι, αφού πρώτα βεβαιώθηκα ότι το δωμάτιο της Μάγκι ήταν ελεύθερο από τα γύρω γύρω και έτοιμο για να συναρμολογηθούν τα έπιπλα και να τοποθετηθούν στις αντίστοιχες θέσεις τους.
Ο Νίκολας θα έπρεπε να επιβλέπει τα πάντα, καθώς δεν θα με έβλεπε μέχρι να μιλήσει με την Άναμπελ Γκρέισον.
———————————————————
Οι επόμενες δύο ημέρες πέρασαν γρήγορα, υποθέτω ότι όταν θέλεις να συμβεί το αντίθετο, συμβαίνει το αντίθετο, γιατί το πρωί της άφιξης της Μάγκι και της μητέρας της ήρθε τόσο νωρίς που δεν μπορούσα καν να το σκεφτώ.
Είχα άγχος, είχε άγχος και ο Νίκολας, για διαφορετικούς λόγους βέβαια,ήταν πολύ σημαντικό να κάνει καλά τη δουλειά του, γιατί αν συνέβαινε κάτι στην αδελφή του,αυτή η επιστρέψω θα τελείωνε τόσο γρήγορα όσο είχε φτάσει.
Ο Νικ ήταν αξιολάτρευτος όταν επρόκειτο για τη Μάγκι, και μου είχε στείλει πολλές φωτογραφίες ρωτώντας με αν μου άρεσε το δωμάτιο, αν θα άρεσε στην αδελφή του, αν θα άλλαζα τα έπιπλα, αν θα ήταν καλύτερα να βάλω το κρεβάτι κάτω από το παράθυρο αντί για τη γωνία, αν η συρταριέρα θα ήταν αρκετή, και αν θα της άρεσε το τηλεκατευθυνόμενο τρένο που της είχε αρέσει.
YOU ARE READING
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...