16.Νικ

143 5 3
                                    

Τα είχα σκατώσει,το ήξερα:ο φόβος στο πρόσωπο της όταν με είδε να χάνω τον έλεγχο το επιβεβαίωσε,αλλά τίποτα με ένοιαζε πια,ήταν εδώ μαζί μου,πάλι,και πέθαινα να την φιλήσω.

Όταν ακούμπησα τα απαλά χείλη της με τα δικά μου,ένιωσα έναν ελαφρύ πόνο εκεί που το χείλος μου είχε ματώσει.

Όμως δεν απομακρύνθηκα.

Τα χέρια της Νόα με τράβηξαν επίμονα και ένιωσα όλο το σώμα μου να ανάβει.Όμως,ξαφνικά,εκείνη απομακρύνθηκε.

"Σε πόνεσα;"είπε αγχωμένη,έτρεξε τα μάτια της στο πρόσωπο μου,αυτά τα αξιολάτρευτα μάτια,γεμάτα με υγρές βλεφαρίδες,υγρές με δάκρυα που εγώ προκάλεσα πάλι.

Δεν απάντησα αφηρημένα, κατεβάζοντας τα χέρια μου στη μέση της και τραβώντας την ξανά προς το μέρος μου.

"Αυτή είναι η δόξα, ήθελα να βάλω τη γλώσσα μου στο στόμα σου εδώ και εβδομάδες."

Η Νόα με κοίταξε συνοφρυωμένη, γέρνοντας προς τα πίσω χωρίς να με αφήσει να φτάσω στα χείλη της.

"Παραπονέθηκες ότι πονάς."είπε,κρατώντας το πρόσωπο μου στα χέρια της.

Τι;Δεν παραπονέθηκα;

Ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη της...αυτά τα χείλη.

"Το έκανες."επανέλαβε και τα δάχτυλα της χαμήλωσαν τα ζυγωματικά μου και ευγενικά έτρεξαν στο κάτω χείλος μου.

Έσφιξα δυνατά το σαγόνι μου.

Ναι πονούσε,αλλά δεν συγκρινόταν με τίποτα με τον πόνο που δεν μπορούσα να την αγγίξω για μέρες,ή να τη φιλήσω,ή να της κάνω έρωτα.

"Θα θεραπεύσω το χέρι σου", είπε τότε πολύ αποφασιστικά.

Με έσπρωξε μακριά και άφησε τη λαβή μου. Θα ήθελα να ήμουν πιο ευκίνητος, να την τραβήξω, να την μεταφέρω στον ώμο μου και να την βάλω στο δωμάτιό μου, αλλά είχα ένα σχεδόν σπασμένο πλευρό, οι γιατροί μου είχαν πει ότι δεν έπρεπε να σηκωθώ από το κρεβάτι, και αγνόησα να δώσω προσοχή όπως πάντα.

Την παρακολουθούσα καθώς έμπαινε στην κουζίνα. Επιτέλους, το διαμέρισμά μου έμοιαζε να έχει ζωή. Η γάτα βγήκε από δεν ξέρω και εγώ πού, και άρχισε να τρίβεται στα όμορφα πόδια της Νόα .

"Γεια σου, Νι, όμορφέ μου!" αναφώνησε, σκύβοντας πληθωρικά για να πιάσει αυτό το ζωύφιο.

Κάθισα στην καρέκλα της κουζίνας, ενώ παρακολουθούσα την κοπέλα μου να κάνει γκριμάτσες με τη γάτα μας και ταυτόχρονα να ψάχνει ένα κουτί πρώτων βοηθειών.

Το λάθος σου (Culpables #2)Where stories live. Discover now