10.Νικ

124 8 2
                                    

"Ε όχι."είπα με έμφαση.

Παρκάραμε μπροστά από ένα καταφύγιο ζώων.

"Είπες ό,τι θέλω."η τρελή κοπέλα μου απάντησε,βγαίνοντας έξω από το αυτοκίνητο και ήταν τόσο ενθουσιασμένη όσο ένα πεντάχρονο.

"Ναι εγώ αναφερόμουν στο σεξ."

Η Νόα γέλασε,λες και η πρόταση μου ήταν τελείως ασυνήθιστη.

"Το ξέρω."είπε μετά.

"Αλλά αφού αυτό αφορά εμένα και όχι εσένα,θα μου πάρεις μια γάτα."

Γαμώτο.Ξανά με αυτές τις γαμημένες γάτες.

Μισούσα τις γάτες,ήταν ηλίθιες,δεν μπορούσαν να μάθουν τίποτα,και κυρίως ήταν κακομαθημένες,όλη μέρα ήταν κολλημένες πάνω σου.

Προτιμούσα σκύλους γαμώ,και φυσικά τον δικό μου σκύλο.

"Σου έχω πει χιλιάδες φορές πως δεν θα έχω μια γαμημένη γάτα στο διαμέρισμα μου."

Η Νόα με κοίταξε δολοφονικά,έσπρωξε τα μαλλιά της πίσω,και πριν αρχίσει την αδιάκοπη φλυαρία,την άρπαξα παγιδεύοντας τη στο στήθος μου και κάλυψα το στόμα της με το χέρι μου.

"Δεν θα σου πάρω γάτα.Τελεία."

Η γλώσσα της άρχισε να γλύφει το χέρι μου για να την αφήσω,την έσφιξα στο πλάι μου και μου θύμισε τον εαυτό μου εκείνο το πρωί.Γαργαλιόμασταν μέχρι θανάτου.

Την άφησα πριν αρχίσει να ξεσπάει.

"Νίκολας!"φώναξε,χωρίς να μπορεί να αναπνεύσει και τα μάγουλα της ήταν κοκκινωπά.

Σήκωσα το ένα φρύδι περιμένοντας να δω τι είχε να μου πει.

Ήταν τόσο γλυκούλα με αυτό το μικροσκοπικό φόρεμα που φορούσε,που θα μπορούσα να της το σκίσω εκείνη τη στιγμή,αλλά συγκρατήθηκα.

"Με γέμισες με σάλια."είπα σκουπίζοντας το χέρι στο παντελόνι μου.

Αγνόησε το σχόλιο μου και με κάρφωσε τα γατίσια μάτια της.

"Ωραία αφού δεν μου παίρνεις εσύ μια γάτα,θα πάρω μόνη μου."είπε,γυρνώντας και μπήκε στην κόλαση κάθε άντρα,χωρίς αμφιβολία.

Την ακολούθησα εκνευρισμένος και αυτόματα η μυρωδιά των ζώων και των περιττωμάτων γέμισε τις αισθήσεις μου.

Θόρυβοι ζώων, χάμστερ που έτρεχαν τριγύρω και γάτες που νιαούριζαν έφτασαν στα αυτιά μου και έπρεπε να συγκρατηθώ για να μην τραβήξω τη Νόα έξω από εκείνο το μέρος.

Το λάθος σου (Culpables #2)Место, где живут истории. Откройте их для себя