Όταν ξύπνησα το επόμενο πρωί,το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν ένα ντουζ.Ήμουν αηδιασμένη έπειτα από την χθεσινή νύχτα και δεν ένιωθα άνθρωπος μέχρι που πλύθηκα,έβγαλα το μέικ απ από το πρόσωπο μου και έπλυνα τα δόντια μου.
Παρόλο που γυρίσαμε έξι τα χαράματα σηκώθηκα αρκετά νωρίς και βρήκα την ευκαιρία να τρυπώσω στο δωμάτιο του Νίκολας.
Έπειτα από τον χθεσινό καυγά,τον χωρισμό της Γένα και του Λαιόν και ό,τι είχαμε πει μεταξύ μας ένιωθα ένα κενό στο στήθος μου που ήξερα μόνο έναν άνθρωπο που μπορούσε να το γεμίσει.
Όπως πάντα,το δωμάτιο ήταν τελείως σκοτεινό,αλλά δεν έδωσα πολλή σημασία και αφού έκλεισα την πόρτα πήγα προσεκτικά στο κρεβάτι του Νικ για να μην τον ξυπνήσω.
Σήκωσα το πάπλωμα που είχε σκεπαστεί και τύλιξα τα χέρια μου εγω από το σώμα του,ακουμπώντας το κεφάλι μου στο στήθος του.
Αυτόματα ή ενστικτωδώς,δεν ξέρω,τα χέρια του πήραν αγκαλιά τα δικά μου.
"Μμμ..."είπε στο αυτί μου καθώς γύρισε, παρασύροντας με μαζί του και αφήνοντάς με πάνω στο ημίγυμνο σώμα του.
Τον ένιωθα ζεστό κάτω από το σώμα μου και επίσης σκληρό και εξαίσια γυμνό, εκτός από το μποξεράκι του. Το χέρι μου άρχισε να περιπλανιέται αφηρημένα στους μυς του... στους θωρακικούς του, ενώ η μύτη μου μύριζε το δέρμα του λαιμού του.
Το να τον έχω μαζί μου, κοιμισμένο και ήρεμο, ήταν ο τρόπος που μου άρεσε περισσότερο, δεν υπήρχε μεγαλύτερη ηρεμία από όταν ήμασταν έτσι. Μπορούσα να ξεχάσω όλα τα άσχημα πράγματα, όλη την αγωνία, όλα όσα ήξερα ότι υπήρχαν ακόμα, άλυτα,μπορούσα να τα βάλω όλα στην άκρη, πράγματι, όλα τα προβλήματα εξαφανίζονταν όταν ένιωθα τους χτύπους της καρδιάς του να αυξάνονται κάτω από το άγγιγμα του δέρματός μου.Ήθελα να κάνω κάτι συγκεκριμένο, και ο φόβος μήπως με ανακαλύψει η μητέρα μου με άφησε με τον ενθουσιασμό.
"Νικ", είπα δίπλα στο αυτί του με χαμηλή φωνή, "ξύπνα.Δεν άνοιξε τα μάτια του, απλώς γρύλισε.
Χαμογέλασα διασκεδάζοντας.Η γλώσσα μου άρχισε να τρέχει κατά μήκος του σαγονιού του με έναν απαλό, σαγηνευτικό τρόπο. Πόσο καλή γεύση είχε.
"Νικ", ψιθύρισα ξανά, καθώς το χέρι μου κατέβηκε στο στήθος του και σταμάτησε ελαφρά στις σκούρες τρίχες που ανέβαιναν μέχρι τον αφαλό του.
"Κάνε μου έρωτα."
"Όχι σήμερα", μουρμούρισε λίγο πιο ξύπνιος.Εκμεταλλεύτηκα την κατάσταση και προσποιήθηκα ότι έβαλα το χέρι μου κάτω από το μποξεράκι του. Κινήθηκε τόσο γρήγορα που ήταν αδύνατον να ήταν μισοκοιμισμένος. Τα δάχτυλά του κρατούσαν τα δικά μου και τα έσφιγγαν σφιχτά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomansaΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...