4.Νικ

132 6 0
                                    

Το κοριτσάκι μου αποφοίτησε.Δεν μπορούσα να μην νιώθω ο πιο υπερήφανος άντρας στον κόσμο,όχι μόνο ήταν όμορφη αλλά και απίστευτα έξυπνη.

Τελείωσε με τους καλύτερους βαθμούς, τα πανεπιστήμια την είχαν κληρώσει και τελικά αποφάσισε να πάει στο πανεπιστήμιο εδώ στο Λος Άντζελες.

Δεν ήξερα τι θα έκανα αν επέστρεφε στον Καναδά,όπως είχε αρχικά σχεδιάσει.

Δεν μπορούσα να περιμένω να μετακομίσει στο διαμέρισμα μου,δεν της το είχα πει ακόμα,αλλά η προσδοκία μου ήταν να έρθει να μείνει μαζί μου.

Είχα κουραστεί να υπομένω όλους αυτούς τους αναθεματισμένους περιορισμούς που οι γονείς μας δεν είχαν σταματήσει να μας επιβάλλουν μόλις αρχίσαμε να βγαίνουμε.

Από τότε που απήγαγαν τη Νόα,η μαμά της είχε γίνει τελείως παρανοϊκή και όχι μόνο αυτό,αλλά και ο μπαμπάς και η Ραφαέλα άρχισαν να δείχνουν πόσο λίγο τους άρεσε που τα παιδιά τους ήταν μαζί .

Τα πράγματα άρχισαν να ψυχραίνονται τώρα τελευταία όλο και περισσότερο, και τώρα που δεν εμένα μαζί τους πια,αντί να το θεωρήσουν φυσιολογικό,όπως είχα υποθέσει αρχικά,είχε γίνει μάλλον το αντίθετο.

Σπάνια άφηναν την Νόα να έρθει σπίτι μου ή να  κοιμηθεί.Έπρεπε να επινοήσουμε όλων των ειδών τις μαλακίες για να βρισκόμαστε μαζί χωρίς επεμβάσεις.

Πρακτικά δεν με ενδιέφερε τι έλεγε ο πατέρας μου ή η σύζυγος του,ήμουν ενήλικας και είκοσι δυο χρονών,σύντομα θα έκλεινα τα είκοσι τρία και θα έκανα ό,τι πραγματικά ήθελα,όμως δεν ίσχυε το ίδιο για τη Νόα.

Φοβόμουν πως αυτά τα πέντε χρόνια διαφοράς θα μας προκαλούσαν προβλήματα στο μέλλον,αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα πως θα μου προκαλούσαν τόσους γαμημένους πονοκεφάλους.

Αλλά τώρα δεν ήταν η κατάλληλη ώρα να το σκέφτομαι:το γιορτάζαμε.

Θα πήγαινα με τη Νόα στην φωτιά στην παραλία που διοργάνωσε η τάξη της. Όχι ότι το ήθελα ιδιαίτερα, αλλά, τουλάχιστον, θα περνούσαμε λίγο χρόνο μαζί.

Την επόμενη μέρα η Νόα θα ήταν σούπερ απασχολημένη με το πάρτι αποφοίτησης και η μητέρα της ήθελε να δειπνήσει μαζί της μετά την τελετή, οπότε, είτε θα βγαίναμε εκείνη την ημέρα είτε πάλι θα έπρεπε να το μοιραστεί με όλους.

Ήξερα ότι ακουγόταν εγωιστικό, αλλά αυτούς τους τελευταίους μήνες, με όλα τα πράγματα στο σχολείο, το ταξίδι μου στο Σαν Φρανσίσκο και τα εμπόδια των γονιών μας δεν είχα περάσει ούτε το μισό χρόνο από τον χρόνο που ήθελα να είμαι μαζί της, οπότε θα εκμεταλλευόμουν την ευκαιρία.

Το λάθος σου (Culpables #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora