18.Νικ

82 5 1
                                    

Όταν την είδα να φεύγει ένιωθα την οργή μέσα μου να εκρήγνυται σαν λάβα μέσα από ένα ηφαίστειο.

Είχα κουραστεί τόσο πολύ με αυτές τις μαλακίες,αλλά οι λέξεις της Ραφαέλα επαναλαμβανονταν συνεχώς στο μυαλό μου.

"Είναι εκτός ελέγχου,δεν τον θέλω κοντά στη Νόα."

Πήγα κατευθείαν στην κουζίνα προσπαθώντας να ηρεμήσω,να σβήσω από το μυαλό μου το χέρι αυτής της γυναίκας που διασταύρωσε το πρόσωπο της κοπέλας μου,της κοπέλας της οποίας ο πατέρας της παραλίγο να τη σκοτώσει όταν ήταν παιδί,την κοπέλα μου την οποία είχαν απαγάγει και χτυπήσει...

Τα μάτια μου πήγαν στο γυαλί του επίπλου που έσπασα χθες,η γροθιά μου που έπεσε εκεί και η τρομαγμένη έκφραση της Νόα προβάλλονταν στα μάτια μου.

Είσαι βίαιος,μπλέκεις σε καυγάδες!

Καταριόμουν την ώρα και τη στιγμή που αποφάσισα να βοηθήσω τον Λαιόν.

Δεν θα ανεχτώ να βάζεις την κόρη μου μέσα σε όλα αυτά τα σκατά!

Πηγα στην κουζίνα και πήρα την σκούπα για να σκουπίσω τα γυαλιά από το πάτωμα.

Έπρεπε να αλλάξω αν ήθελα όλο αυτό με τη Νόα πραγματικά να δουλέψει.

Θα κάναμε ένα μεγάλο βήμα,ένα καθοριστικό βήμα για τη σχέση μας,έτσι θα δείχναμε στους άλλους πως όλο αυτό είναι αληθινό.

Για αυτό βασικά ήθελα να έρθει να μείνει μαζί μου,γιατί κανείς δεν φαινόταν να παίρνει την σχέση μας στα σοβαρά.

Πολλές φορές πίστευα πως οι φίλοι και η οικογένεια μας έβαζε στοιχήματα πίσω από την πλάτη μας για να δουν πόσο θα μας πάρει να χωρίσουμε,για να ελέγξουν πόση πίεση μπορούμε να αντέξουμε.

Έριξα τα γυαλιά στον κάδο και πήρα το κινητό μου από τον πάγκο.Είχα ένα μήνυμα από τη Γένα.

Ο Λαιόν είναι καλά,πρέπει να μιλήσουμε,ξέρεις πολύ καλά πως δεν έχω πιστέψει λέξη από όσα μου είπατε.Ξέρω ότι θα είσαι με τη Νόα,αλλά πρέπει να σε δω,στείλε μου όταν έχεις κενό.

Ήξερα ότι αυτό επρόκειτο να συμβεί, και ήξερα επίσης ότι δεν θα ήταν σχετικά εύκολο να πω ψέματα στην Γένα, θα μπορούσα να επινοήσω οποιαδήποτε μαλακία και να τα μπαλώσω , αλλά όχι σε αυτή την περίπτωση, ο Λαιόν έμπαινε σε κινούμενη άμμο, σε έδαφος πολύ επικίνδυνο για να το αφήσω.

Η Γένα έπρεπε να ξέρει ότι ο Λαιόν δεν ήταν καλά.

Του έστειλα μήνυμα ότι θα βλεπόμασταν σε μια ώρα και μπήκα στο ντους.

Το λάθος σου (Culpables #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora