8.Νικ

124 7 2
                                    

Την άφησα να φύγει παρόλο που ήθελα να την κρατήσω στην αγκαλιά μου και να της πω πόσο την αγαπώ.

Είδα χάσει την ηρεμία μου,το ήξερα,είχα αφήσει τον εαυτό μου να παρασυρθεί από τους εσωτερικούς δαίμονες μου,που μου επιτίθονταν κάθε φορά που φανταζόμουν πως η Νόα βρισκόταν με κάποιον άλλο άντρα που δεν ήμουν εγώ.

Το ήξερα πως δεν ήταν φυσιολογικό που είχα τόση εμμονή για αυτό το θέμα,αλλά μόνο που σκεφτόμουν πως κάποιος άλλος μπορούσε να την αγγίξει ή να την φιλήσει με τρελαινε εντελώς.

Η ζωή μου περιστρεφόταν γύρω από αυτό το κορίτσι.

Δεν ήμουν πια ο ίδιος άνθρωπος που ήμουν πριν,δεν ήμουν πια κλεισμένος στον εαυτό μου,είχα ανοίξει την πόρτα και την καρδιά μου στη Νόα,και αυτό μου κόστισε,αλλά διακινδύνευσα να μην μπορώ να την κλείσω αφού την είχα αφήσει να μπει.

Αυτή η πόρτα ήταν μισάνοιχτη και η Νόα φαινόταν να θέλει να βγει έξω με την παραμικρή ευκαιρία, τρελαίνοντάς με και παίζοντας με τη λογική μου.

Το ταξίδι της με είχε σκοτώσει, ένας ολόκληρος μήνας χωρίς τη Νόα θα ήταν κόλαση, είχε ήδη περάσει άσχημα όταν έπρεπε να φύγω για δύο εβδομάδες στο Σαν Φρανσίσκο, αλλά το ότι θα πήγαινε στην Ευρώπη χωρίς εμένα, και μόνο που το σκεφτόμουν με αρρώσταινε.

Ήθελα να την αναγκάσω να μείνει, ήξερα ότι αν χρησιμοποιούσα όλες μου τις δυνάμεις , όλη μου η πειθώ θα μπορούσα να την πείσω να μην φύγει , αλλά εκείνη δεν θα με συγχωρούσε ποτέ.

Η Νόα  ήταν ένα κορίτσι με ελεύθερο πνεύμα, δεν ήταν ένα ήσυχο κορίτσι που μένει στο σπίτι- το κορίτσι μου ήταν περιπετειώδες, της άρεσε να διασκεδάζει, της άρεσε να πίνει, γαμώτο της άρεσε το σεξ, η Νόα δεν θα έμενε σπίτι έχοντας την ευκαιρία να περιοδεύσει στην Ευρώπη.

Έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι μου προσπαθώντας να συγκρατηθώ.

Γαμώτο, τα είχε κάνει θάλασσα, με είχε γαμήσει με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, και δεν την είχα κοιταξει καν,δεν την είχα φιλήσει και δεν της είχα πει πόσο την αγαπούσα.

Η Νόα με ήξερε μόνο στο κρεβάτι, δεν είχε καμία εμπειρία με κανέναν άλλο και δεν ήθελα να νομίζει ότι δεν την αγαπούσα που της το έκανα έτσι, αν και ένα κομμάτι μου είχε απολαύσει την τιμωρία της, είχα ερεθιστεί στερώντας της τον οργασμό, ήξερα ότι δεν ήμουν καλά, και ακόμα λιγότερο με κάποια σαν κι αυτήν, ακόμα λιγότερο με τον γλυκιά  και τρομερά ελκυστική Νόα που με κοίταζε στα μάτια όταν της έκανα έρωτα.

Το λάθος σου (Culpables #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora