Έμεναν δυο μέρες μέχρι να επιστρέψει η Νόα.Δεν νομίζω να αγχώθηκα ποτέ στη ζωή μου τόσο πολύ για να δω έναν άνθρωπο.
Τα αισθήματα μου ήταν διαιρεμένα σε δυο μέρη:από τη μια ήθελα να τη φάω με φιλιά και από την άλλη να την βασανίσω που με άφησε μόνο μου εδώ και δεν ήξερα ποιο να κάνω πρώτα.
Ναι το είχα παρατηρήσει,ήταν λίγο περίεργα τις τελευταίες φορές που μιλήσαμε.
Μου είχε πει πως ήταν κουρασμένη και πως πέθανε να με δει και εγώ μετρούσα τις ώρες για να έρθει αυτή η στιγμή.
Φρόντισα τον γάτο,ήταν αηδιαστικό,του είχα πάρει φαΐ,μέχρι και με υγρά μανταλάκια τον είχα καθαρίσει,.Γέμισε το χέρι μου με γρατζουνιές και έπρεπε να μετρήσω μέχρι το εκατό για να μην πετάξω αυτή την τριχόμπαλα από το μπαλκόνι.
Όταν θα έφτανε,ήθελα να περάσουμε την καλύτερη νύχτα της ζωής μας,την ήθελα να θυμάται τι έχασε όταν έφυγε και με άφησε πίσω,ήθελα η ζωή της να εξαρτάται τόσο από τη δίκη μου όσο η δικιά μου εξαρτάται από εκείνης.
Πέρασα σχεδόν όλο αυτό τον μήνα στο σπίτι και τη δουλειά,ασχολήθηκα με τα μαθήματα για να αποφοιτησω όσο πιο σύντομα γίνεται.
Άμα δεν τα σκάτωνα με τα τελευταία μαθήματα που μου έμεναν,θα τελείωνα πιο γρήγορα,και αν όλα πήγαιναν καλά,ο πατέρας μου επιτέλους θα με έπαιρνε στα σοβαρά.
———————————————————
Την επόμενη νύχτα,όταν βγήκα από το ντουζ ,τυλιγμένος με μια πετσέτα και προσπαθώντας να μην γεμίσω τα πάντα με νερά,χτύπησε η πόρτα.
Άρχισα να βρίζω από μέσα μου και έλεγα να πάνε να γαμηθούν όλοι και πήγα και άνοιξα την πόρτα.
Ήταν ο Λαιόν.
"Θελω βοήθεια."μου είπε καθώς μπήκε μέσα.
Γύρισα σε εκείνον και έκλεισα την πόρτα.
Ο Λαιόν ήταν ντροπιασμένος.Είχα να τον δω μια βδομάδα και ο άνθρωπος μπροστά μου δεν είχε καμία σχέση με τον φίλο μου.
"Τι σκατά σου συνέβη;"του είπα,καθώς πλησίασα εκεί όπου καθόταν στον καναπέ και είχε βάλει τα χέρια στο κεφάλι του.
Ήταν ατημέλητος λες και είχε να κάνει μπάνιο μέρες.
Το βλέμμα που μου έριξε με έκανε να καταλάβω πως ήταν μεθυσμένος,ή λίγο,ή τέλος πάντων έτσι νόμιζα.
"Έμπλεξα."
Σκατά...αυτό δεν ήταν καλό.Τα προβλήματα του Λαιόν ήταν χοντρά προβλήματα,όχι τίποτα μαλακίες.
YOU ARE READING
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...