17.Νόα

111 6 1
                                    

Ήταν αλήθεια πως δεν ήθελα να τον πονέσω,αλλά ήθελα να τον έχω μέσα μου.Ήθελε να με χαϊδέψει με τα χέρια του,με τα έμπειρα δάχτυλα του,να με φιλήσει παντού,σε όλα τα απαγορευμένα σημεία,να με κάνει δίκη του και να ξεχάσει όλα τα υπόλοιπα.

"Αυτή θα είναι η μόνη φορά που θα βρίσκεσαι υπό έλεγχο,οπότε απόλαυσε το."μου είπε ο πιο αλαζόνας.Αλλά ήταν παραπάνω από ενθουσιασμένος,το ένιωθα από κάτω μου,σκληρός σαν πέτρα.

"Θα το δούμε."είπα,σκύβοντας σιγά να φιλήσω το σαγόνι του.Ήθελα να αποφύγω τα χείλη του,δεν ήθελα να τον πονέσω,αλλά θα ήταν δύσκολο.

Με νευρίαζε που έπρεπε να προχωρώ προσεκτικά,ήθελα να κάνουμε έρωτα ελεύθερα,ήθελα να με κυριαρχήσει με το σώμα του,όπως μου άρεσε, να ξυπνήσω, το τρίψιμο του δέρματός μας θα μου προκαλούσε ευχαρίστηση και όχι πόνο,αν και το να έχω τον έλεγχο για μια φορά θα μπορούσε επίσης να είναι πολύ συναρπαστικό.

Πέρασα τη γλώσσα μου από το κοντό του μούσι μέχρι που έφτασα το δεξί του αυτί.

Μύριζε υπερβολικά ωραία,Νικ,το άρωμα ενός άντρα...

Τα χέρια του ανέλαβαν το στήθος μου και άφησα έναν κοφτό αναστεναγμό όταν το έσφιξε δυνατά προκαλώντας μια έντονη ευχαρίστηση στην περιοχή μου.

Τα χέρια μου πήγαν στον στομάχι του,Θεέ μου,είχε πολύ καλοδουλεμένο σώμα,ένιωθα μυς κάτω από τα δάχτυλα μου,ήθελα να ρουφήξω και να φιλήσω κάθε εκατοστό του σώματος του.

Τα δάχτυλα μου σταμάτησαν πάνω από το παντελόνι του και χαμογέλασα πονηρά όταν το σώμα του ανατρίχιασε από πάνω μέχρι κάτω,καθώς τα χείλη μου τσιμπούσαν όλο το λαιμό και το σαγόνι του.

"Μην γίνεσαι άτακτη,Φακιδομύτη.Δεν θα περιμένω άλλο."είπε,φέρνοντας τα χέρια στη μέση μου,αλλά τον σταμάτησα πριν κάνει ό,τι ήξερα πως θα πάει να κάνει.

"Σου είπα να μείνεις ακίνητος."είπα,κρατώντας τα χέρια του και βάζοντας τα στην πλάτη του καναπέ.

"Καταχρώμαι τη δύναμη σου."

Χαμογέλασα και σηκώθηκα όρθια.Γλίστρησα τα δάχτυλα μου στην άκρη του παντελονιού μου και το έβγαλα,μένοντας με το εσώρουχο.Τα μάτια του σκοτείνιασαν γεμάτα επιθυμία.

"Αν θυμάμαι καλά,ήθελες κάτι να μου κάνεις."είπα,θέλοντας να τον αγχώσω,ευχόμενη να χάσει τον έλεγχο.

Γονάτισα μπροστά του και είδα πώς τα μάτια του κόλλησαν στα δικά μου, σταθερά, κρατώντας με στιγμιαία με το βλέμμα του.

Το λάθος σου (Culpables #2)Where stories live. Discover now