Η επιστροφή στο σπίτι έγινε με μια άβολη σιωπή.
Εκτίμησα που η μαμά μου δεν συνέχιζε να μου τα ψέλνει,αλλά ήξερα πως το έκανε επειδή ο Γουίλιαμ ήταν εκεί.
Δεν υπήρχε αμφιβολία πως όταν πάταγα στο σπίτι,θα πήγαινα στο δωμάτιο μου για να συνεχίσω την συζήτηση.
Όταν ο Γουίλ πάρκαρε στην είσοδο βγήκα έξω και έφυγα κατευθείαν.
Δεν ήθελα να μιλήσω στη μαμά,δεν ήθελα να μιλάω άλλο σε κανέναν,έτσι όπως είχαν γίνει τα πράγματα.
Είχε πάει στραβά, δεν είδε τον Νικ στο αεροδρόμιο, τον βρήκε πληγωμένο και χτυπημένο,η συζήτηση που είχαμε κάνει, μετά ο καυγάς με τη μητέρα μου, και να ακούσω από πρώτο χέρι τι σκέφτηκε για τον Νίκολας...
Έπρεπε να φύγω μακριά από όλους, χρειαζόμουν χώρο.
Όταν μπήκα στο δωμάτιό μου, το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ένας μεγάλος φάκελος από πάνω μου κρεβάτι.
Ήταν από το κολέγιο.
Τον άνοιξα και ένιωσα έναν κόμπο στο στομάχι μου όταν είδα τα χαρτιά για την κατοικία μου.
Όταν είχα κάνει την αίτηση πριν από μήνες είχα υποδείξει με ένα σταυρό την επιλογή να μοιραστώ ένα δωμάτιο, αυτό ήταν το σχέδιο από την αρχή, να ζήσω με συγκάτοικο σε μια από τις φοιτητικές εστίες, αλλά τώρα είχαν αλλάξει τα πάντα , θα ζούσα με τον Νίκολας, έπρεπε να τηλεφωνήσω στο πανεπιστήμιο και να το διευκρινίσω.
Φοβόμουν να το πω στη μητέρα μου. Θα με σκότωνε, και ένα κομμάτι μου, που ήμουν ακόμα μικρή , φοβόμουν να της πω ότι θα ζούσα μαζί με το αγόρι μου στο πρώτο έτος του κολεγίου.
Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι σε δύο εβδομάδες θα έφευγα ... Θα ήθελα να τα μαζέψω εκείνη τη στιγμή και να φύγω, αλλά εξακολουθούσα να αντέχω λίγες μέρες ακόμα.
Η μητέρα μου έπρεπε να μάθει να είναι χωρίς εμένα, ήμουν επίσης σίγουρη ότι ο Γουίλιαμ επιθυμούσε να ζήσει μόνος μαζί της.
Είχαμε φέρει μόνο προβλήματα, ειδικά εγώ.
Πήρα όλα τα χαρτιά και τα έβαλα στο συρτάρι του γραφείου μου.
Φόρεσα τις πιτζάμες μου, παρόλο που δεν είχα κοιμηθεί, αφού κοιμόμουν περίπου δεκατέσσερις ώρες και έβγαλα το κινητό μου τ.
Είχε δύο αναπάντητες κλήσεις από την Γένα και ένα μήνυμα από την Κατ.
Θέλω να σε δω! Λείπεις. Αν έχεις όρεξη θα είμαστε στο σπίτι απόψε του Κόλιν, ελπίζω να έρθεις, πρέπει να μου πεις τα πάντα για την Ευρώπη!
YOU ARE READING
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...