Παρά το γεγονός πως όταν άκουσα κάτι να σπάει στον κάτω όροφο είχα κοκαλώσει από φόβο,για λίγο ήμουν ευγνώμων για αυτή την διακοπή.
"Τι φοβάσαι;"
Η ερώτηση ήταν τόσο περίπλοκη,κάλυπτε πολλά κομμάτια της ζωής μου και μπορούσε να απαντηθεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους,που αυτό την έκανε την χειρότερη ερώτηση που μπορούσε να ρωτήσει κανείς και ακόμη περισσότερο όταν έβγαινε από το στόμα του Νίκολας.
Αν άρχιζα να απελευθερώνω από το στόμα μου όλους τους φόβους που ακόμα ήταν παρόντες στο μυαλό μου,θα έμπαινα σε πολλά προβλήματα,διότι υπήρχαν πράγματα που είναι καλύτερο να τα αφήνεις καλά θαμμένα μέσα σου,παρόλα αυτά κάποιοι επέμεναν να βγουν την επιφάνεια και να πικράνουν τη ζωή μου.
"Πες μου ότι έβαλες τον συναγερμό Νόα."μου είπε ο Νίκολας τότε,πλησιάζοντας την κλειστή μου πόρτα και ανοίγοντας τη για να μπορέσει να δει σιωπηλά και να ακούσει προσεκτικά.
"Έχουμε συναγερμό;"ρώτησα,νιώθοντας ηλίθια και αρχίζοντας να φοβάμαι πολύ.
Ο Νίκολας με κοίταξε φευγαλέα.
"Γαμώτο Νόα."είπε απλά και βγήκε έξω στον διάδρομο λέγοντας μου να μείνω εδώ.
Τον αγνόησα και κόλλησα από πίσω του ακούγοντας προσεκτικά.
Για λίγα λεπτά,τίποτα δεν ακουγόταν εκτός από τις ανάσες μας,αλλά το επόμενο που ακούσαμε ήταν φωνές...αντρικές φωνές.
Ο Νίκολας γύρισε γρήγορα,άρπαξε το χέρι μου και μπήκαμε ξανά μέσα στο δωμάτιο.Τον κοίταξα τρομαγμένη όταν έβαλε το δάχτυλο στα χείλη μου λέγοντας μου να κάνω ησυχία.
"Πες μου ότι έχεις εδώ το κινητό σου."ψυθίρισε προσπαθώντας σαν φανεί ήρεμος,αλλά φαινόταν ότι πήρε λόγο τον χρόνο του.
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και άρχισα να βρίζω ανάμεσα στα δόντια μου.
"Σκατά το άφησα στην πισίνα."ψιθύρισα.
Πώς μπορούσα να είμαι τόσο χαζή;Πάντα είχα το κινητό μαζί μου και τώρα που το θέλαμε,το είχα αφήσει κάτω στον κήπο.
"Λοιπόν το δικό μου είναι κάτω,στο τραπεζάκι δίπλα στην πόρτα."
Είδα πως το μυαλό του άρχισε να τρέχει με τα χίλια.
"Άκου με."είπε τότε,κρατώντας το πρόσωπο μου στα χέρια του."Θλεω να μείνεις εδώ."κούνησα το κεφάλι μου.
"Γαμώ Νόα,μείνε εδώ,θα πάω να πάρω το κινητό από το γραφείο του μπαμπά μου και θα καλέσω το 100."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...