Εγω θα τους πήγαινα στο αεροδρόμιο.
Ο πατέρας μου τους χαιρέτησε στο σπίτι γιατί θα πήγαινε στη δουλειά.
Δεν έβρισκα αστείο να περνώ την τελευταία μου ώρα με τη Νόα,καθώς η μαμά της βρισκόταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου,αλλά έπρεπε να καταπιώ τις σκέψεις μου.
Δεν μου άρεσε η ιδέα αυτού του ταξιδιού και,ήδη,το είδα κάνει ξεκάθαρο,όμως δεν μπορούσα να κάνω κάτι.
Κοίταξα τη Νόα από το πλάι μου,που ήταν ήσυχη και σκεπτόμενη στο κάθισμα της.
Επέμενε να φέρει τον γάτο της μαζί της,και τον χάιδευε αφηρημένα καθώς κοιτούσε έξω από το παράθυρο.
Άπλωσα το χέρι μου και πήρα το χέρι της για να το ακουμπήσω στον λεβιέ.
Ενιωσα ένα κενό στο στήθος μου και μισούσα να νιώθω έτσι.Γαμώ ήταν ένας μήνας,αλλά δεν θα ήταν κάτι.
Γαμώτο από πότε είχα γίνει τόσο εξαρτημένος;
Δεν μπορεί,δεν γινόταν να τρελαθώ επειδή δεν θα την έβλεπα για ένα μήνα,έπρεπε να το πάρω πιο ήρεμα.
Αυτός ο χωρισμός θα ήταν μια δοκιμασία για τη σχέση μας ,για να δούμε πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτή την απόσταση.
Την κοίταξα και μου χαμογέλασε,όμως έβλεπα μια λύπη στα μάτια της.
Η μαμά της είχε ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη της,λες και δεν συνέβαινε τίποτα.
Γιατί εκείνη δεν την ένοιαζε να είναι μακριά από τον άντρα της για ένα μήνα;
Χωρίς να το καταλάβω,ασυναίσθητα,έσφιξα το χέρι της Νόα δυνατότερα.
———————————————————
Όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο του Λος Άντζελες,πάρκαρα στο πάρκινγκ και κατέβασα τις βαλίτσες καθώς η μαμά της Νόα πήρε ένα καρότσι για να βάλει τις βαλίτσες.
Η Νόα με πλησίασε γρήγορα και με φίλησε στα χείλη.
"Τι κάνεις;"είπα προσπαθώντας να φανώ χαρούμενος,παρόλο που δεν ήμουν.
"Σε φιλάω πριν έρθει η μαμά μου."μου είπε.
Δηλαδή δεν θα με φιλούσε όταν ήμασταν μέσα με τη μαμά της;
Κράτησε τις σκέψεις για τον εαυτό μου,γνωρίζοντας ότι θα τη φιλούσα όσο ήθελα και όποτε ήθελα.
Μιάμιση ώρα αργότερα,είδαμε ήδη δώσει τις βαλίτσες και η μαμά της Νόα επέμενε να πάνε στην πύλη αποβίβασης.
ESTÁS LEYENDO
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...