Σκατά,γιατί το είπα αυτό;
"Δεν το εννοούσα."είπα όταν είδα το πρόσωπο του,η απογοήτευση και η λύπη φαίνονταν τόσο καθαρά που ένιωσα έναν κόμπο στο στομάχι.
"Το είπες και μάλιστα πολύ σοβαρά."είπε,απομακρυνόμενος από μένα.
Κατέβηκα από τον πάγκο προσεκτικά,αλλά με την πρόθεση να τον σταματήσω.
"Νίκολας,σταμάτα,άκουσε με!"είπα αρπάζοντας το χέρι του.Ήθελε να φύγει,σκατά,πώς μπορούσα να είμαι τόσο ηλίθια;
Τώρα καταλάβαινα πόσο σημαντικό ήταν για εκείνον,πόσο πολύ ήθελε να μείνουμε μαζί,και εγώ το λαχταρούσα,αλλά υπέφερα επίσης από την αντίδραση της μαμά μου.
Ένιωθα ότι δεν θα μπορούσα να απολαύσω τη συμβίωσή μας ,ενώ ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μου εξακολουθούσε να έλκεται προς το πρόσωπο που αγαπούσα τόσο πολύ.
"Νίκολας, θέλω να ζήσω μαζί σου περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, εντάξει; Διαφορετικά δεν θα είχα πει ναι, αλλά η μητέρα μου με τραβάει πίσω, δεν ξέρω πώς να της το πω, και εσύ συνεχίζεις να επιμένεις... με τραβάτε και οι δύο προς αντίθετες κατευθύνσεις και δεν ξέρω τι να κάνω."Γύρισε προς το μέρος μου με σφιγμένο σώμα.
"Θα έπρεπε να είμαι πιο σημαντικός από τη μητέρα σου."Ένιωσα την καρδιά μου να παγώνει...
Πώς θα μπορούσα να του εξηγήσω πώς ένιωθα και για τους δύο, πώς θα μπορούσα να του πω ότι ήταν μια εντελώς διαφορετική αγάπη, πώς θα μπορούσα να τον κάνω να καταλάβει όταν δεν ένιωθε έτσι για κανέναν, ο Νίκολας δεν αγαπούσε κανέναν από τους γονείς του όπως εγώ τους δικούς μου, η σχέση τους ήταν καταστροφική, ο πατέρας του τον προσπερνούσε τις περισσότερες φορές και η μητέρα του τον είχε εγκαταλείψει...
"Νικ είσαι το σημαντικότερο άτομο στη ζωή μου."είπα παίρνοντας το πρόσωπο του και αναγκάζοντας τον να με κοιτάξει."αλλά και η μαμά μου είναι,με διαφορετικό τρόπο ,αλλά είναι."
"Λοιπόν για μένα δεν υπάρχει κανείς άλλος εκτός από σένα."είπε,τοποθετώντας τα χέρια του πάνω από τα δικά μου στα μάγουλα του.
"Δεν θέλω να σε μοιραστώ Νόα,ούτε καν με τη μητέρα σου, έτσι νιώθω, και γι' αυτό σου το λέω, αυτή είναι η στιγμή που μου βγάζεις τον χειρότερο εαυτό μου, γιατί δεν με νοιάζει τι μου λες, δεν μπορώ να το καταλάβω, και γι' αυτό δεν θα το δεχτώ. Μίλα με τη μητέρα σου και διάλεξε ποιον θα βάλεις μπροστά σου αυτή τη φορά."
YOU ARE READING
Το λάθος σου (Culpables #2)
RomanceΌταν η Νόα ερωτεύτηκε τον Νικ, ήξερε ότι η σχέση τους δεν θα ήταν ποτέ εύκολη. Είναι η φωτιά και ο ηλεκτρισμός, και όταν είναι μαζί, πετάγονται κάθε είδους σπίθες. Μετά το περασμένο καλοκαίρι, η Νόα πίστευε ότι το πάθος τους είχε γίνει πιο δυνατό απ...