32.Νικ

30 3 0
                                    



Όταν φτάσαμε στο αστυνομικό τμήμα του Βορείου Χόλιγουντ,ο Λούκα και ο Λαιόν είχαν ακουμπήσει πάνω στο αμάξι τους με τον Λούκα να καπνίζει και τον Λαιόν να έχει τα χέρια στο κεφάλι του.

Όταν με είδε,η έκφραση του έδειχνε να φωτίζεται,παρόλο που ήταν λυπηρό να τον βλέπεις έτσι.

Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι είχαν συλλάβει τη Γένα,δεν έτρεχε καν και αυτό μπορούσε να εξελιχθεί σε απόλυτη καταστροφή άμα δεν κινούμασταν προσεκτικά.

"Τι έγινε;"είπε η Νόα και πλησίασε τον Λαιόν,ενώ έβγαλε το κράνος που ήταν πολύ μεγάλο για το κεφάλι της.

Όταν την πλησίασα,το πήρα στα χέρια μου και το κρέμασα στον αγκώνα μου.

"Πώς την έπιασαν;"

"Η αστυνομία έφτασε πρώτη στο ανοιχτό γήπεδο, που προφανώς σημαίνει ότι κάποιος τους ειδοποίησε", είπε ο Λαιόν και με πλησίασε: "Αν πιάσω αυτόν που ήταν, ορκίζομαι ότι θα τον σκοτώσω!"

"Ηρέμησε."είπα,προσπαθώντας να σκεφτώ τι να κάνω.Μπορούσα να καλέσω τον πατέρα μου,αλλά γαμώ,άμα μάθαινε για απόψε δεν είχα ιδέα τι μπορούσε να συμβεί.

Τα μάτια μου προς στιγμή κοίταξαν τη Νόα και σκεφτόμουν πώς θα αντιδρούσε η μάνα της αν μάθαινε τι έκανε.

"Πού είναι η Γένα;Την έχουν βάλει στο κρατητήριο;"είπε η Νόα με ξεκάθαρη επιθυμία να μπει στο τμήμα.

Έκανα ένα βήμα μπροστά για να την σταματήσω.

"Χωρίς πλάκα Νόα,δεν θέλω να πτήσεις το πόδι σου εκεί μέσα,μείνε εδώ και περίμενε με τον Λαιόν όσο θα κάνω κάποια τηλεφωνήματα."

Η Νόα και ο Λαιόν με κοίταξαν επίμονα,αλλά αποφάσισαν να με ακούσουν για μια γαμημένη φορά.

Άνοιξα τις επαφές μου και ένα όνομα ήρθε κατευθείαν στο μυαλό μου.

Το τηλέφωνο χτυπούσε για ώρες, μέχρι που τελικά πήρα απάντηση.

"Γιατί στο διάολο με παίρνεις στις τέσσερις το πρωί, Λέιστερ?;", είπε μια παχιά φωνή στην άλλη άκρη της γραμμής.Πήρα μια βαθιά ανάσα, καταπίνοντας την υπερηφάνειά μου.

"Χρειάζομαι τη βοήθειά σου, Σοφία."

———————————————————

Μισή ώρα αργότερα, περιμέναμε ακόμα να εμφανιστεί ο μακάριος συνεργάτης μου για την εργασιακή μου εμπειρία.Είχα έρθει σε αυτήν επειδή ήξερα ότι είχε επαφές.

Το λάθος σου (Culpables #2)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant