1.Νόα

206 7 0
                                    

Επιτέλους έγινα δεκαοκτώ.

Ακόμα θυμάμαι πως έντεκα μήνες πριν, μετρούσα τις μέρες για να μπορέσω επιτέλους να ενηλικιωθώ,να παίρνω τις δικές μου αποφάσεις και να φύγω από αυτό το μέρος.

Φυσικά,τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως ήταν έντεκα μήνες πριν.

Όλα είχαν αλλάξει τόσο πολύ ,που φαινόταν απίστευτο.Όχι μόνο είχα καταλήξει να συνηθίσω να μένω εδώ,αλλά τώρα δεν έβλεπα τον εαυτό μου να μένει πουθενά αλλού εκτός από αυτή την πόλη.

Είχα καταφέρει να φτιάξω μια θέση για τον εαυτό μου εδώ,αλλά και στην οικογένεια μου με την οποία έπρεπε να ζω.

Όλα τα εμπόδια που έπρεπε να προσπεράσω-όχι μόνο αυτά τους τελευταίους μήνες,αλλά από τότε που γεννήθηκα-με είχαν κάνει δυνατότερη,ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα.

Τόσα πράγματα είχαν συμβεί,δεν ήταν όλα καλά,αλλά εγώ κράτησα το καλύτερο:τον Νίκολας.

Ποιος θα το φανταζόταν πως θα κατέληγα να τον ερωτευτώ;Λοιπόν,ήμουν τρελή ερωτευμένη μαζί του-η καρδιά μου πονούσε.

Έπρεπε να μάθουμε να πρέπει να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλο,να επιβιώνουμε σαν ζευγάρι,και δεν ήταν εύκολο,ήταν κάτι πάνω στο οποίο δουλεύαμε κάθε μέρα.

Και οι δυο είχαμε προσωπικότητες που συγκρούονταν μεταξύ τους και ο Νικ δεν ήταν και το πιο εύκολο άτομο να τον υποστείς,αλλά αγαπιόμασταν τρέλα.

Για αυτό ήμουν περισσότερο λυπημένη παρά χαρούμενη στο πάρτι γενεθλίων μου.Ο Νικ δεν θα ήταν εκεί.

Δεν τον είχα δει για δυο βδομάδες,τους τελευταίους μήνες ταξίδευε στο Σαν Φρανσίσκο...του είχε μείνει ένας χρόνος για να παρει πτυχίο και ο πατέρας του είχε ανοίξει πολλές πόρτες για αυτόν,και φυσικά δεν τις άφησε ανεκμετάλλευτες.

Πια ήταν αρκετά μακριά ο Νικ που έμπλεκε σε καυγάδες,τώρα ήταν διαφορετικός:είχε ωριμάσει μαζί μου,είχε αλλάξει προς το καλύτερο,παρόλα αυτά όμως φοβόμουν πως ο παλιός του εαυτός μπορεί να ερχόταν στην επιφάνεια ξανά.

Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη.Είχα πιάσει τα μαλλιά μου σε έναν ατημέλητο κότσο στην κορυφή του κεφαλιού μου,όμως αρκετά κομψό για να φορέσω το λευκό φόρεμα που η μαμά μου και ο Γουιλ μού έκαναν δώρο για τα γενέθλιά μου.

Η μαμά είχε τρελαθεί με το πάρτι που είχε οργανώσει.Σύμφωνα με εκείνη,αυτή θα ήταν η τελευταία της ευκαιρία να παίξει τον ρόλο της,αφού σε μια εβδομάδα θα αποφοιτούσα από το σχολείο και σε λίγο καιρό θα μετακόμιζα για το πανεπιστήμιο.

Το λάθος σου (Culpables #2)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang