9.Νόα

118 5 1
                                    

Όταν πήγα στο δωμάτιο μου κατέληξα να καταρρέω,είχα νιώσει ασήμαντη και πως με είχε απορρίψει.

Δεν τον περίμενα να με κυνηγήσει,όταν τσακωνόμασταν ποτέ δεν ήξερα τι θα συνέβαινε, αν θα ήμουν εγώ αυτή που θα ενέδιδε ή αν θα ήταν αυτός, και γι' αυτό, όταν το έκανε, και παρόλο που ήμουν θυμωμένη και πληγωμένη από τον τρόπο που μου φερόταν, μπορούσα να αναπνεύσω ξανά βαθιά και σταμάτησα να νιώθω αυτόν τον πόνο μέσα μου.

Τον χρειαζόμουν, τόσο απλά, χωρίς αυτόν δεν ήταν τίποτα, όχι μετά από όλα όσα είχαμε περάσει, όχι μετά από όσα ήξερε για μένα.

Ο Νίκολας ήταν ο μόνος που μου προσέφερε ασφάλεια,ήταν ο μόνος που απομάκρυνε τους εφιάλτες μου,ο μόνος με τον οποίο θα μπορούσα να βρίσκομαι σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και για μένα αυτό σήμαινε τα πάντα,ήταν τα πάντα για μένα.

Όταν επινόησα αυτές τις λέξεις ασφαλείας ήξερα πως θα φαινόταν γελοίο ή πως ήμουν απελπισμένη,ή ακόμα και αστείο,όμως υπήρχαν φορές που αμφέβαλλα αν ο Νικ με αγαπούσε.

Ήμουν απλά πολύ ανασφαλής με τον εαυτό μου,ήταν δύσκολο για μένα να καταλάβω πως κάποιος σαν και αυτόν,που θα μπορούσε να είχε όποια ήθελε,μια απλή κοπέλα χωρίς σκοτεινό παρελθόν,είχε αποφασίσει να μείνει μαζί μου.

Όταν μου μιλούσε άσχημα, τσακωνόμασταν ή συνέβαινε κάτι σαν το σημερινό, ο φόβος με κυρίευε, γιατί φοβόμουν ότι κάποια μέρα θα κατέληγε να με βαρεθεί.

Γνώριζα ότι ο Νικόλας συγκρατούσε πολλά μαζί μου, ήξερα από την Γένα ότι είχε κάνει τα πάντα με χιλιάδες διαφορετικά κορίτσια και ο φόβος μου ήταν ότι δεν ήμουν αρκετή, υπήρχαν ακόμα πολλά πράγματα που εγώ δεν είχα, ότι δεν ήταν αρκετό, ότι αυτό που πραγματικά χρειαζόταν ίσως, ήταν κάποια πιο ώριμη, κάποια με περισσότερη εμπειρία, ή τουλάχιστον μερικά χρόνια μεγαλύτερη από μένα.

Τώρα τον έχω από πάνω μου,ενθουσιασμένη με αυτό που μου πρότεινε,τουλάχιστον φαινόταν να δέχεται γη πρόταση μου.

"Σε αγαπώ περισσότερο από τον εαυτό μου."είπε,σκύβοντας για να ακουμπήσει τα απαλά του χείλη στα δικά μου.

"Αυτό είναι δύσκολο."είπα,κλείνοντας τα μάτια μου.

Γέλασα όταν τον είδα να μορφάζει.

"Πολύ αστείο."

Τον αγαπούσα όταν ήμασταν έτσι,όταν ήμασταν ειλικρινείς μεταξύ μας.

Όταν ένιωθα πως ήμασταν το πιο ερωτευμένο ζευγάρι στον πλανήτη.

Με τράβηξε για να καθίσουμε στο κρεβάτι,με εμένα στην αγκαλιά του.

Το λάθος σου (Culpables #2)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora