Capitolul douăzeci

168 16 2
                                    

Ghost

Îmi ling buzele și continui să-i privesc reflexia în oglindă. Ochii îi strălucesc și respirația îi e întretăiată.

- Să mă săruți.

Deschid ochii larg, surprins de ceea ce aud. Inspir, încercând să mă liniștesc, dar când parfumul ei îmi intră în plămâni ceva pare să se aprindă înăuntrul meu. Pielea gâtului ei e fină sub atingerea mea și pot să-i simt pulsul accelerat.

În treacăt, cu mâna care mi-a rămas liberă, îi ating șoldul și corpul ei se încoardă.

- Shh, e în regulă, îi șoptesc la ureche.

Corpul Athenei se relaxează imediat și se întoarce cu fața spre mine. Fețele noastre sunt la doar câțiva centimetri distanță. E atât de aproape și pielea ei e atât de caldă. Îi privesc buzele mai mult decât ar trebui, ceea ce o face să-și le lingă – lucru care mă face să-mi doresc să fac același lucru.

Îi prind șoldurile în palme și o ridic de la sol, așezând-o pe blatul de la chiuvetă. Un oftat îi scapă printre buze și colțurile gurii mi se ridică într-un rânjet la reacția ei. Strâng carnea moale între degete și-mi fac loc între picioarele ei. N-ar trebui să fac asta. N-ar trebui să profit de vulnerabilitatea ei.

Athena își așază palmele pe pieptul meu gol și pentru o secundă am impresia că vrea să mă respingă, să mă dea la o parte.

Să mă săruți... Răsună vocea ei din nou și din nou și din nou în mintea mea. Palmele ei urcă spre zona gâtului și cu degetele tremurânde prinde partea de jos a măștii. O prind repede de încheietură și îi sărut zona pulsului prin mască.

- E târziu, Athena, șoptesc aproape de gura ei, și ultimele zile au fost lungi și grele. Poate ar trebui să plec.

- Ai dreptate.

Cu toate astea nici unul dintre noi nu se mișcă. Mintea mea țipă la mine să mă îndepărtez, dar nu pot. Îmi odihnesc palmele pe picioarele ei și-mi cobor privirea spre pieptul ei care se ridică și coboară repede. Afurisit maieu. Prin maieul alb subțire pot vedea conturul sfârcurilor ei întărite. Îmi ling buzele când îmi trec degetul mare peste sfârcul întărit.

- Athena, spun gutural. Spune-mi să mă opresc. Te rog spune-mi să mă opresc, încep să o implor.

Am nevoie să o aud spunând Ghost, oprește-te! Am nevoie să aud asta. În schimb, Athena îmi cuprinde câtul cu palmele, forțându-mă să o privesc.

- Nu vreau să te oprești, șoptește ea.

Strâng din dinți când văd dorința din ochii ei. La dracu. Îmi ridic masca până la nas și-mi izbesc buzele de ale ei. Buzele ei cărnoase sunt moi și catifelate. Exact cum mi-am imaginat. Un mic gemăt îi scapă femeii din brațele mele și o trag mai aproape de mine lipindu-i pieptul de al meu.

Athena își desparte ușor buzele, lăsându-mă să preiau controlul, iar limba mea se împletește cu a ei. Inima-mi stă în loc preț de o secundă atunci când îmi înconjoară mijlocul cu picioarele, trăgându-mă și mai aproape de ea. Îi înfășor părul lung în jurul pumnului, adâncind sărutul, iar mâna dreaptă, rămasă liberă, mi-o ia Athena și o așază peste sânul ei.

Când îmi dezlipesc gura de a ei, amândoi respirăm greu. Buzele i s-au înroșit puțin și sunt umflate acum. Sângele îmi fierbe în vene. Vreau mai mult. Am nevoie de mai mult. Mă aplec și-i sărut gâtul, simțindu-i pulsul accelerat atunci când trec cu limba peste zona respectivă. Mușc și sug pielea ei parfumată. M-aș putea pierde în femeia asta pentru o eternitate, dacă mi-ar permite.

GhostUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum