Mott, Farthemvood Malikânesine dönene kadar bana eşlik etti. Ona, beni yalnız bırakmamasının emredildiği çok açıktı. Bana en ince ayrıntısına kadar Jaron'un kılıcının bir kopyasının nasıl çıkarıldığını anlattı. Conner'ın babası onu aklından çizmişti çünkü kılıç Jaron'un gemisi saldırıya uğradığında kaybolmuştu. Bu hikâyeyle hiç ilgilenmediğim için, dinliyormuş gibi bile yapmadım.
"Sanırım yemek odasına dönmeliyim," diye geveledim.
"Şimdi terlisin. Bir beyefendi yemek odasına senin ve benim gibi kokarken asla girmemelidir."
"O zaman nereye gideyim?"
"Odana. Roden ve Tobias da birazdan yanma gelecekler."
"Odamda yapacak bir şeyim yok."
"Biraz uyumayı dene. Yarın Conner'm planı doğrultusunda eğitimin başlayacak. Ve seni temin ederim ki bu gerçekten
zahmetli bir eğitim olacak."
"Kendini yine bana mı zincirleyeceksin?"
Gülümsedi. "Elbette hayır. Ama odanın dışında bekleyen
nöbetçiler olacak. Eğer kaçmaya çalışırsan seni fark edip beni uyaracaklar. Arka arkaya ikinci gecede de benim uykumu bölmek istemeyeceğine eminim." Mott'a "Sen de Conner'ın hizmetçilerinden biri misin?'
diye sordum. "O senin sahibin mi?"
"Ona hizmet ediyorum ama benim sahibim değil. Babam
babası için çalıştı ve doğal olarak ben de oğlu için çalışmalıyım. Ona inanıyorum, Sage. Umarım sen de zaman içinde
ona inanacaksın."
"Latamer'i öldürdü. Ona gitmekte serbest olduğunu söyledi ve onu öldürdü."
"Conner'in emriyle yapmasına rağmen teknik olarak
onu öldüren Cregan'dı." Mott bir an sustu ve sonra "Efendi
Conner bir keşiş olmak niyetinde değil ve kendisine tapınılmasını istemiyor. Ama o bir vatansever Sage ve kendince
Carthya için en iyi olanı yapmaya çalışıyor. Latamer'i asla seçmemeliydi. Önümüzdeki iki hafta boyunca üstesinden
gelmesi gereken şeylerde başarısız olmasındansa ölmesi
daha iyi oldu."
"Sanırım Conner, Latamer'i nasıl gözünü kırpmadan öldürdüğünü görmemizi istedi. Böylece onun planı konusunda ne kadar ciddi olduğunu anlayacaktık;"
Mott "Belki de," dedi. "Ve eğer düşüncesi buysa gerçekten işe yaradı."
Bir an durdum ve Mott'u bana bakmaya zorladım. Yumuşak bir sesle "Seçmediği diğer iki çocuğu da öldürecek mi?"
dedim.
Mott elini omzuma koydu ve beni yine ileri doğru itti.
"Planının gizliliğini korumak zorunda. Seçilen çocuk olmayı
um, Sage."
Oraya vardığımızda, Errol odamın yakınındaki sandalyede bekliyordu. Mott, ona beni odama götürmesini ve giyinmeme yardımcı olmasını söyledi.
İkisine de "Giyinmek için yardıma ihtiyacım yok," dedim.
"Bir gömleği ilikleyebilmenin sırrını uzun zaman Önce çözdüm." Mott "Ona yardım et," diye tekrarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP PRENS ( Âscendance Üçlemesi - 1)
Historical Fiction4 Çocuk. Tehlikeli bir plan. Ele geçirilmesi gereken bir krallık. Ascendance topraklarının kralı, kraliçesi ve tahtın varisi olan prensi hain bir tuzakla öldürülmüştür. Bir iç savaşın ya da düşman saldırısının başlaması an meselesidir. Conner kralı...