Ben yürüyerek uzaklaşmaya başlayınca Mott "Nereye gidiyorsun?" diye sordu. Asla geride kalmıyordu."Odama. Sırtım acıyor.""Bir hizmetçinin Amarinda ile birlikte salondan ayrılması ve daha sonra geri dönmemesi yemektekilere garip gelmeyecek mi?""Eğer o hizmetçinin yaraları kanar da Conner'ın yemek masasına kan damlarsa, bu, yemektekilere garip gelmeyecek mi?"Mott içini çekerek "Hadi," dedi. "Seni odana götüreyim.""Buna gerek yok. Yolu biliyorum.""Benim burada olma nedenim senin kaybolmanı engellemek değil. Bana prenses hakkında ne düşündüğünü söyle?""Sanırım Darius'u seviyor.""Jaron'u sevmeyi öğrenmesi için bolca vakti olacak. Dahası, kraliyet mensuplarının hayat şekli böyledir. Ülkelerine karşı olan görevlerini yerine getirirler ve eğer çok şanslılarsa, bazen mutluluğu yakalarlar.""Kimsenin, benim için görevini yerine getirmesini istemiyorum," diye söylendim. "Bu tür bir maskaralık ona göre değil."
Mott "Conner, seni hayatının geri kalanında bir maskeyle dolaşman için hazırlıyor," dedi. "Kraliçenin seni seviyor numarası yapması daha iyi, çünkü eğer gerçekten sevecek olursa, sadece bir yalanı sevmiş olacak."Bu beni az da olsa iyi hissettirdi.Errol yatak odamın hemen dışındaki bankta oturuyordu. Geldiğimizi görünce hemen ayağa kalktı. Bana "Hasta mısınız?" diye sordu.Odaya girmek için onu itip geçtim ve "Bana biraz yemek getir!" diye gürledim. "Ve hayır, giyinmeme yardım etmene gerek yok."Komik bir biçimde, itirazıma rağmen yardıma ihtiyacım olmuştu. Birkaç saattir ayakta dikildiğim için omuzlarım ve sırtım tutulmuştu ve her hareketimle, yaralarımın tekrar açılacağı hissine kapılıyordum. Errol, dakikalar sonra elinde bir tepsi yemekle geri döndüğünde beni, üzerimde kıyafetlerimle yere oturmuş hâlde buldu.Tepsiyi Tobias'ın masasına koydu ve sessizce gardırobun yanına gidip gece kıyafetlerimi aldı. Canımı çok fazla yakmadan gömleğimi çıkarabildi. Ve soru sormaksızın bandajlarımı kontrol etti. "Imogen aşağıda yemek yiyenlere hizmet etmekle meşgul," dedi. "Yaralarınızı temizlememe izin vermelisiniz. Kızarmışlar."Onunla tartışamaya girmektense öne eğilmeyi tercih ettim. Bu benim için daha az zahmetli bir işti. Bir havluya alkol döktü ve onu sırtıma bastırdı. Sırtım öyle çok sızladı ki acıdan dikleştim ama sonra sızı yavaşça geçti ve rahatladım.Errol "Farthenwood'daki tüm hizmetçiler bunu yapanın Tobias olduğunu biliyorlar," diye mırıldandı. "Eğer Conner bunu yakında duymazsa benim için sürpriz olur.""Hizmetçiler yanılıyor. Pencereden tırmanıp dışarı kaçmaya çalışıyordum."
"Bir şeyleri duyarız, efendim, Birilerinin bildiğinden daha fazlasını.""O zaman sen Roden, Tobias ve benim neden burada olduğumuzu biliyorsun. Conner'ın hizmetçileri ona ve planına sadık mıdır?""Siz geldikten kısa bir süre sonra, Conner yaptığı şeyin kutsal bir amaca hizmet ettiğini söyledi ve bunun Carthya için ne kadar önemli olduğu konusunda bize baskı yaptı. Bu planla ilgili tek bir kelimenin Farthenwood'dan dışarı sızmamasını garantiye almak için de bizi açıkça tehdit etti. Ama endişelenmesine gerek yok. Sizin de endişe etmenize gerek yok. Bu sırrı mezara kadar saklayacağız. Eğer prens olarak siz seçilirseniz, size gerçek prense olacağım kadar sadık olacağım."Aynı anda, bandajlarımı sarma işini de bitirmişti. Gece kıyafetlerimi giydirdi, hatta onları ön taraftan da bağladı ki aslında bunu yapabilecek durumdaydım.Odayı terk etmek için ayağa kalktığında "Bu gece bana yardımcı olduğun için teşekkürler, Errol," dedim. "Her gece yardım ettiğin için teşekkürler. Zor biri olduğumu biliyorum.""Bunu bir özür olarak kabul edeceğim, efendim. Akşam yemeğiniz masada duruyor. İyi geceler."Roden ve Tobias odaya geldiklerinde ben yataktaydım. Tobias, içeri her zamankinden daha sessiz girdi ve yatağına değişik bir pozisyonda uzandı. Roden yatağıma doğru geldi ve "Bu gece yemek salonuna dönmediğin için Conner deliye döndü. Mott'a gelip seni hemen almasını söylediğini duydum," dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP PRENS ( Âscendance Üçlemesi - 1)
Ficción histórica4 Çocuk. Tehlikeli bir plan. Ele geçirilmesi gereken bir krallık. Ascendance topraklarının kralı, kraliçesi ve tahtın varisi olan prensi hain bir tuzakla öldürülmüştür. Bir iç savaşın ya da düşman saldırısının başlaması an meselesidir. Conner kralı...