Σημερα ειναι η μετακόμιση μας στο νέο μας σπίτι ... Αλλα δεν εχω και πολυ αγωνία να το δω . Ποτε δεν με ενθουσίασαν αυτα τα υπερπαραγωγής σπίτια . Αντιθέτως με τρομάζουν κι ολας αφου τα θρίλερ σε μεζονέτες εχουν σκηνοθετηθεί ! Ο πατέρας μου λογο δουλειάς κανει συνέχεια ταξίδια αλλα αυτην την φορα θέλησε να μας παρει μαζι του λογο του οτι θα έμενε εδω για παρα πολυ καιρο . Για να ειμαι ειλικρινής πολλες φορες οταν έφευγε χαιρόμουν γιατι με κανει να νιωθω πολυ καταπίεση ... Βλέπετε οι Marynson ειναι "αλάνθαστοι" ! Οι κοπέλες μεχρι το γάμο πρεπει να ειναι αθώες απ την πέτσα ως τα κόκαλα , ντύνονται σεμνά οπως οι γυναίκες του "70 και του "80 , να μιλάνε σωστα , να ειναι χαμηλών τόνων και όπου χρειαζεται να ειναι οι χειρότερες σκύλες που μπορείτε να φανταστείτε ... Το μπίζνες οπως καταλαβαίνετε κανει τους ανθρώπους ρομπότ και θύματα της κοινωνίας , της διαφήμισης ! Ο μπαμπας μου οπως προφανώς και η μητέρα μου προσπαθούν τοσο πολυ ολα τα περιοδικά να εχουν μονο θετικά σχόλια και καθε κινηση της οικογένειας μας να ειναι αξία για μίμησης ... Ο πατέρας μου λογο ιδεολογίας των ψωνισμενων πλουσίων χωρις όρια στην υπερβολή θεώρησε πως το να αγοράσουμε σπίτι μεσα στην πόλη ειναι σαν υποτίμηση του ονόματος του και ετσι το σπίτι μας χτίστηκε στο ψηλότερο λόφο της πόλη ! Λες και το εκανε επίτηδες για να ειμαστε στην απομόνωση ! Ευτυχώς ο οδηγός μας Kevin ειναι με το μέρος μου και θα με πηγαίνει στην πόλη οποτε του το ζητήσω (γει) .
- Αντε Elisabeth βγες απ' τ' αμάξι !! Μου ειπε η Angela (μια απο τις αδελφές μου) .
- Καλα ντε ηρέμησε ...! Ειπα με ενα σχετικά ειρωνικό ύφος . Δεν καταλαβαίνω τον τοσο ενθουσιασμό σας .
- Μην κανεις σας κακομαθημένο τωρα !!! Η αγαπημένη φραση των αδελφών μου αφου ειμαι κι η μικρότερη ...
- Ξεκολλα λιγο με το κακομαθημένη , η πιο φυσιολογική ειμαι ανάμεσα σας !!
- Μπορεις να εισαι λιγο πιο προσεκτικός ;; Εχεις ιδεα για το ποσο εχει αυτη η βαλίτσα ;; Ολη η γκαρνταρόμπα σου επι δέκα δεν κοστίζει τοσο !! Ακουω την Daniela (την μεγαλύτερη αδελφη μου) να ουρλιάζει στο παιδι που θα μετέφερε τις βαλίτσες στο σπίτι ... Κλασική Daniela , η μεγαλύτερη σκυλα που θα μπορούσατε να γνωρίσετε !
- Κοπελα μου γιατι ουρλιάζεις ;; Της ειπα ολη θυμό .
- Προσεχε πως μου μιλας εσυ ! Μου ειπε με υφάκι και ηθελα να την χαστουκίσω !!
- Πως μιλάς ετσι στον άνθρωπο !! Δεν φτάνει που σου κουβαλάει τις βαλίτσες σου !!
- Ναι , δεν το κανει δωρεαν κι ολας ! Δουλειά του ειναι ! Που αρχίζω να αμφιβάλω οτι θα εχει για πολυ ακομα με τους ρυθμούς του !!
- ΠΑΨΤΕ ! Ειπε η Μαμα και υπήρξε απόλυτη ησυχία ..! Ο πατέρας σας ειναι όλο ανχως αυτην την στιγμη !! Ειναι παρα πολυ κουρασμένος και το μονο που του έλειπε ειναι εσείς να τσακώνεστε !
- Αυτα πες τα στην κορούλα σου!! Ειπε η Daniela ολη ειρωνία .
- Αρκετα ειπα ! Ξανα'πε η Μαμα με αυστηρό τόνο .
Ο τσακωμός δεν συνεχίστηκε και κατευθυνθήκαμε προς το σπίτι . Φαινόταν πιο μεγάλο απ οτι συνήθως . Έχοντας για background το γρασίδι φαινόταν αρκετα γαλήνιο αλλα ... Μην κρίνεις ποτε το βιβλίο απ το εξώφυλλο του !! Ενας θεός ξερεις τι μας αναμένει εδω περα !!
YOU ARE READING
forbidden love
Teen FictionΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...