Monique's pov
Ușa se deschide și pe ea intra Sophia.
-De ce țipați așa?întreabă și se strâmbă
-Nu e treaba ta!îi zice dur Rose
-M-a trimis drăguțul tău tata sa vin după tine,ca sa mergem la cumpărături pentru cina de diseară.
-Of,bine!Ne vedem mai târziu Monique.spune și mă îmbrățișează
-Ok!îi returnez îmbrățișarea și văd cu coada ochiului cum Sophia își da ochii peste cap .Care e problema ei?
-Pa,Monique!
-Pa,Sophia!spun și îi zâmbesc fals*după 3 ore*
Pentru cina m-am gândit sa mă îmbrac cu o rochie neagra pana la jumătatea coapselor ,iar în picioare niște tocuri cui de aceeași culoare.
Azi când l-am văzut pe Liam după 5 ani,inima mi-a stat în loc .Arata mult mai bine ,și la dracu' avea niște buze așa cărnoase ,îmi venea sa sar pe el și sa-l sărut, dar trebuia el sa aibă o iubita...Se pare ca pentru prima data am putut avea o conversație "civilizata" ,fără "te urăsc" sau "nu te mai suport" sau "debia aștept sa mori". Sa fie timpul de vina pentru ura care nu i-o mai port?Sau eu chiar încep sa țin la el?NU!Sigur e prima varianta!Doar dacă... gândurile îmi sunt întrerupte de ușă care care s-a deschis,pe ea intrând Niall.
-Bună!
-Bună!Ai venit mai devreme.
-Da,știu!spune și zâmbește
-Azi vreau sa iti prezint pe cineva!spun zâmbind pervers
-Da?Pe cine?
-O sa vezi!Nu mai fii așa nerăbdător!spun și îi dau un pumn jucăuș în umăr
-Ok!
-Haide sa coboram jos.*jos*
-Mama,masa arata perfect!spun și Derek mă aproba
-Așa e,mama!O sa-i dai gata!spune Derek și îi face cu ochiul
Se aude soneria și toți se uita înspre mine.
-Ce? ~spun eu confuza~ bine,deschid eu ușa!spun și mă îndrept spre ușa
Deschid ușa și în fata mea sunt domnul și doamna Payne foarte eleganți,iar în spatele lor Liam,Sophia și Rose.
-Bună seara!zic și îi poftesc înăuntru
-Bună, draga mea! Domnul și doamna Payne mă îmbrățișează, apoi se duc la părinții mei.Langa mine au venit Derek și Niall.
-El este Niall,un prieten de-al meu!Niall ei sunt:Liam,Sophia și Rose.cand a vazut-o pe Rose ,Niall s-a înroșit ca racul și pot sa jur ca mai avea puțin și leșina.Cred și eu,adică Rose e sexy și foarte de treaba.Ar face un cuplu minunat!Ia stai așa, mi-a venit o idee!O sa-i combin pe astia doi,și știu și cum!
-Monique?mă striga Liam
-Da?
-De ce zâmbești?
-Aaa...nimic...mi-am adus aminte de ceva din trecut.zic și zâmbesc tâmp
-Bine,hai sa mergem!acum am observat ca mai ramaseseram numai noi doi pe hol.
Ne-am așezat cu toții la masa.Mama și tata stăteau intr-un capăt,părinții lui Liam în cealaltă,în partea stângă stau eu împreună cu Rose și Niall,iar în partea dreapta Derek,Liam și Sophia.Culmea e ca în fata mea sta Liam și mă privește de când ne-am așezat la masa.Cat timp asteptam desertul, părinții mei și ai lui Liam vorbeau intre ei,la fel și Rose cu Niall,Derek era pana la el în camera,Sophia stătea pe telefon,iar eu cu Liam ne uitam unul la altul.Cateodata îmi mai făcea cu ochiul,iar eu îi zâmbeam sau îmi mai trimitea câte un pupic în aer și eu îl prindeam pe furiș. Ne purtam ca doi îndrăgostiți,poate ca asta suntem...Ce tot spui Monique?El are o iubita!îmi amintește vocea enervanta din capul meu.Da,știu și eu ca are o iubita,voce tâmpită!Acum te cerți cu tine?rade subconștientul meu.Ha ha,taci o data!
-Mă scuzați dar eu o sa mă retrag.spun brusc
-Te simți bine,scumpo?mă întreabă tata
-Da,sunt bine,sunt doar obosita.
-Bine,atunci.
După ce mi-am luat la revedere de la toți,am mers în camera mea ca sa fac un dus. Când am ieșit din dus,am rămas masca de ceea ce am văzut sau defapt pe cine...era Liam!Ăsta a fost și capitolul 4!Cum vi s-a părut?
Mulțumesc ca îmi citiți cartea! :*
P.s:Capitol needitat!
CITEȘTI
I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-Needitată
Fanfiction-Te iubesc, Liam! -Și eu te iubesc, Monique! 31.01.2016: #176 în Fanfiction