Capitolul 16

365 28 0
                                    

Monique's pov

La dracu cu el! Cum a putut? Credeam ca mă place...dar nu,el trebuia sa mă însele! Nu mai vreau sa îl văd în viața mea! Îl urăsc dar în același timp îl și iubesc! Putea sa îmi spună,nu sa mă minta în față. Brusc simt cum mă împiedic,dar sunt prinsa sa doua brațe puternice. Îmi ridic privirea spre fata lui și dau de doi ochii căprui foarte frumoși.
-Scuze,eu..
-E ok! Eu sunt Dylan.spune și îmi întinde mana iar eu i-o prind.
-Monique.spun și îi scutur mana.
-De ce plângi?
-Nu mai contează...
-Ok... Vrei sa te duc acasă?
-Da,te rog.spun încă plângând.
Mă prinde de mana și pornim spre partea dreapta din locul unde eram. Ne urcam intr-un Ferrari negru iar eu îi spun adresa casei mele. În câteva minute am ajuns acasă. Pe tot parcursul drumul am vorbit și am ras cu Dylan și pot spune ca sunt bucuroasa ca l-am întâlnit,m-a făcut pentru câteva momente sa uit de Liam și de înșelatul lui...
-Pai...mulțumesc ca mai adus.spun și îi dau un zâmbet mic.
-Cu plăcere. Sper sa ne mai întâlnim.
-Și eu. Noapte buna!
-Noapte buna!spune iar eu cobor din mașină.
Urc în graba scările și deschid ușa casei. Intru înăuntru și pășesc spre scări dar vocea mamei mă oprește.
-Scumpo,ești bine?întreabă ea îngrijorată.
-Da...zic fără sa mă întorc la ea.
-Sigur?
-Da,mama!(sunt beata :)))),scuze trebuia sa o zic :)) ) spun încă cu spatele la ea,nu vreau sa mă întorc și sa mă vadă în halul în care sunt acum. Noapte buna.
-Noapte buna!
Urc repede scările și mă grăbesc spre camera mea. Imediat ce am închis ușa camerei mele,telefonul îmi suna. Îl ridic și văd ca mă suna Ingrid.
-Alo?
-Hei,Monique,știi ceva de Liam?
-Nu,de ce as știi ceva de el?întreb și simt cum lacrimile vin înapoi.
-Pai a plecat!
-Cum adică a plecat?
-După cearta voastră, a luat mașină și a pleca.
-Cine știe, poate ca e cu Sophia!spun nervoasa.
-Nu e,ea e aici.
-Unde s-ar duce?
-Nu știu,încearcă sa-l suni. Noi am încercat dar nu ne răspunde.
-Bine.spun și închid.
Poate m-a înșelat dar eu tot îl iubesc și nu pot sa nu îmi fac griji pentru el. Apăs pe numele lui și aștept sa îmi răspundă,el îmi răspunde la al doilea ton.
-Alo? Liam?
-Monique?
-Unde ești?
-Undeva. Spune rar și încet.
-Stai puțin... Liam ești beat?
-Poate? Întreabă și rade.
-Unde ești?
-Acasă.
-Vin la tine!
-Stai,nu sunt la tata,sunt la apartamentul meu!
-Da-mi adresa printr-un mesaj!
-Bine!spune și închide.
După ce am primit mesajul lui Liam cu adresa unde e apartamentul lui am pornit la mașină mea. Se pare ca apartamentul lui e în centru,deci nu o sa dureze mult pana ajung. În 15 minute sunt deja la apartamentul lui,bătând la ușă. Bat de doua ori cu putere în ușă iar după câteva secunde ea este deschisa de un Liam foarte beat dar sexy în același timp. Ce tot zici Monique? Ai uitat ca te-a înșelat?
-Hei,mă bucur ca ai venit.zice și îmi face semn sa intru.
Eu pășesc înăuntru pana în sufragerie. Toată sufrageria era un dezastru. Haine,sticle de băutură și diferite lucruri erau aruncate pe jos.
-Am venit sa văd cum esti, dar sa știi ca nu am uitat cum mai înșelat!spun dur și rece.
-Da știu, îmi pare rău...
-De ce ai făcut asta?
-Nu mai rezistam fără...
-Sex?întreb deja nervoasa.
-Da...zice el încet.
-Și atunci de ce ai stat cu mine aproape o luna?
-Pentru ca te iubesc!
-Da,sigur,acum vorbește băutură din tine!
-Ba nu! Chiar te iubesc!
-Sigur,cum zici tu.zic fără sa mă uit la el.
-Tu,mă iubești?
Mi-am întors privirea spre el surprinsa de ce m-a întrebat.
-Eu...uh..
-Nu mă iubești?întreabă trist și încet.
-Ba da,și eu te iubesc,dar nu pot trece peste faptul ca mai înșelat!
-Știu dar vreau sa o luam de la capăt! Te rog iarta-ma nu se va mai întâmpla! Promit!zice și pot sa jur ca am văzut câteva lacrimi în ochii lui.
-Nu pot sa te iert așa dintr-o data,Liam! Măcar lasa-ma sa mă gândesc un timp,dacă te iert sau nu.
-Bine...
-Eu..trebuie sa plec..
-Nu,te rog mai stai!
-Liam...
-Te rog!
-Bine... cred ca ar trebui sa te culci.
-Bine.zice și pornim spre camera lui. S-a dezbrăcat de haine,rămânând acum doar în boxeri. Se duce spre pat și trage pătură apoi se pune în el.
-Ramai? Te rog?
-Eu...
-Te rog,doar acum!
-Of,bine!
-Poți sa iei tricoul meu pe tine?
Aprob din cap și mă aplec sa iau tricoul care la avut pe el acum câteva momente.
-Unde e baia?
-Acolo.spune și îmi arata cu degetul spre o ușă neagra.
Pornesc spre baie cu pași mărunți. După ce mi-am dat hainele jos mai puțin lenjeria intima,îmi iau tricoul lui Liam. Mirosea a băutură dar mai mult a el,și fără sa îmi dau seama,un zâmbet îmi apare pe fata. Nu pot sa îl iert arat de ușor. Trebuie sa mă gândesc bine la ce fac. Dacă îl iert și ne împăcăm,o poate face din nou. Dar dacă nu îl iert și nu ne împăcăm,s-ar putea sa ne rănim pe amândoi...Nu știu ce sa fac...
Deschid ușa de la baie și pornesc spre pat cu hainele mele în mână. În drum spre pat îmi las hainele pe un scaun. Mă bag în pat lângă Liam dar păstrez o distanță de zece centimetri intre noi. Nu vreau sa creadă ca îl iert așa ușor sau ca măcar o fac.
-Vino aici.spune și îmi face semn spre pieptul lui.
Știu ca nu e bine ce fac dar,îmi pun capul pe pieptul lui. Știu ca o sa regret mai târziu, dar nu pot sa îi rezist...El își pune mâinile pe spatele meu și mă trage mai aproape la pieptul lui.
-Mulțumesc!spune dintr-o dată.
-Pentru?
-Pentru ca ești aici.spune și îmi da un sărut pe creștet.
-Și eu...intr-un fel.spun încet. Noapte buna, Liam!
-Noapte buna,iubito!

Hei uitați și capitolul 16.
Ce credeți ,Monique îl va ierta pe Liam sau nu?
În rolul lui Dylan m-am gândit sa-l pun pe Justin Bieber. :))

I Love You! {Liam Payne FF} - Volumele 1 și 2-NeeditatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum